Status Cancelled
Estimated value without VAT 1 032 211,97 MDL
Period of clarifications: 28 Jul 2022, 16:16 - 5 Aug 2022, 10:00
Submission of proposals: 5 Aug 2022, 10:00 - 15 Aug 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație a sistemei de încălzire în cadrul Secției nr.10
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Grupul de lucru anulează din proprie inițiativă procedura de achiziționare a Lucrărilor de reparație a acoperișului blocului alimentar, în corespundere cu prevederile art. 71 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015.
Date of cancellation
12 Aug 2022, 12:12
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
The contact person
Full name
Lăcrămioara Crudu
Contact phone
022 857 239
Purchase data
Date created
28 Jul 2022, 16:16
Date modified
12 Aug 2022, 12:21
Achizitii.md ID
21060799
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
28 Jul 2022, 16:32
Question's name:
buna ziua ,lipseste caetul de sarcini.
Question:
buna ziua ,lipseste caetul de sarcini.
Answer (29 Jul 2022, 11:44):
În corespundere cu prevederile Legii nr. 131 din 03.07.2015 caietul de sarcini se anexează în documentația standard, anexa nr. 23, CAIET DE SARCINI. FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.