Select the type of procedure
Commercial procurement
21060754
1
Enquiry period
with
28.07.2022 11:43
to 08.08.2022 11:00
to 08.08.2022 11:00
2
Bidding period
with
08.08.2022 11:00
to 18.08.2022 00:00
to 18.08.2022 00:00
3
Auction
with
18.08.2022 15:00
to 18.08.2022 15:09
to 18.08.2022 15:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 805 292,05 MDL
Period of clarifications:
28 Jul 2022, 11:43 - 8 Aug 2022, 11:00
Submission of proposals:
8 Aug 2022, 11:00 - 18 Aug 2022, 0:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
lucrări de reparație și amenajare a parcării
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3715, MOLDOVA, Străşeni, s.Cojuşna, st.Mihai Viteazul 225
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Jul 2022, 11:43
Date modified
29 Jul 2022, 11:56
Achizitii.md ID
21060754
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - lucrări de reparație și amenajare a parcării la sediul Primăriei Cojușna, r-nul STrășeni
Budget: 1805292.05 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini lucrari de reparatie parcare sediul primariei.semnat.pdf
caiet de sarcini lucrari de reparatie parcare sediul primariei.semnat.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
28.07.22 11:43
ds_lucrari (verificat.semnat (1).pdf
ds_lucrari (verificat.semnat (1).pdf
Bidding Documents
Documentatia standart
28.07.22 11:43
anunt de participare verificat.semnat (1).pdf
anunt de participare verificat.semnat (1).pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
28.07.22 11:43
duae_ro_verificat.semnat (1) (1).pdf
duae_ro_verificat.semnat (1) (1).pdf
Bidding Documents
DUAE
28.07.22 11:43
Date:
29 Jul 2022, 11:56
Question's name:
Licitația electronica și Garanțiile .
Question:
Buna ziua! Licitație cu ciocan se utilizează la a achiziționarea bunurilor și serviciilor, dar nu la achiziția lucrărilor, de aceea solicitam sa modificați procedura. Referitor la garanția pentru oferta și garanția de buna execuție, conform legii nr 131 cu privire la achizițiile publice și HG cu privire la grupul de lucru, urmează a fis puse la dispoziția agenților economici mai multe modalități de garanție: garanție bancară, transfer la cont etc. Rugam respectuos sa respectați legea și sa oferiți condiții echitabile pentru toti operatorii economic
Answer (29 Jul 2022, 20:41):
Buna ziua, a se vedea prevederile art. 47 din Legea achizitiilor publice, referitor la garantii revedeti pct. 16 din Anuntul de participare publicat. Multumim.
Date:
30 Jul 2022, 15:11
Question's name:
Constatare pentru cei ce nu citesc legea!
Question:
Procedura prin care Dvs doriți sa Achiziționați lucrările respective se numește licitație electronica,( care conform Hotaririi Guvernului nr. 987/2018, se folosește pentru achiziționarea bunurilor și serviciilor). Dar conform Hotaririi Guvernului nr. 638/2020 cu privire la achiziționarea lucrărilor, punctul 62 stabilește: licitație deschisă, licitație restrânsă, dialog competitiv, COP.
Citiți legile și hotaririle de Guvern inainte de a publica.
Answer (31 Jul 2022, 16:00):
Buna ziua. Multumim.
Date:
1 Aug 2022, 09:03
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (1 Aug 2022, 13:19):
Buna ziua.
MD80TRPCDD518410A01549AA
TREZMD2X
C.f 1010601000025
Date:
5 Aug 2022, 18:20
Question's name:
Clarificări
Question:
Dispune autoritatea contractantă de autorizație de defrișare avînd în vedere că sunt lucrări de doborîre a arborilor.
Answer (5 Aug 2022, 19:26):
Buna seara. Desigur.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK