Public procurement
21060676
Coordonator de proiect
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
330 000 MDL
Period of clarifications:
27 Jul 2022, 11:19 - 1 Aug 2022, 15:30
Submission of proposals:
1 Aug 2022, 15:30 - 5 Aug 2022, 15:30
Auction start date:
8 Aug 2022, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
• Asigurarea managementului integral al proiectului de asistență tehnică;
• Planificarea activităților în conformitate cu acțiunile și termenele din Planul de asistență tehnică și coordonat cu Direcția generală pentru protecția drepturilor copilului;
• Asigurarea coordonării activității consultanților din cadrul unității de implementare pe durata derulării proiectului de asistență tehnică;
• Asigurarea atingerii obiectivelor, indicatorilor și rezultatelor proiectului conform termenelor și bugetului planificat;
• Asigurarea implementării proiectului în conformitate cu prevederile Memorandumului de Înțelegere cu privire la acordarea asistenței tehnice pentru realizarea drepturilor copiilor și adolescenților în municipiul Chișinău, inclusiv a normelor privind folosirea brandului UNICEF și comunicarea despre parteneriat;
• Participarea la ședințele de planificare, la întrunirile partenerilor, vizitele de evaluare și pregătirea documentelor confirmative necesare;
• Consultarea, ghidarea și acordarea sprijinului necesar Direcției generale pentru protecția drepturilor copilului cu privire la procedurile prevăzute de cadrul normativ, pentru realizarea activităților din cadrul Planului de asistență tehnică;
• Asigurarea coordonărilor intersectoriale cu alte subdiviziuni din cadrul Primăriei municipiului Chișinău, cu autoritățile publice centrale, organizații neguvernamentale active în domeniul protecției copilului, organizații internaționale și donatori;
• Elaborarea documentelor informative, analitice sau de altă natură care vor facilita implementarea/realizarea activităților planificate, inclusiv cele ce țin de raportarea narativă și financiară corespunzătoare.
• Planificarea activităților în conformitate cu acțiunile și termenele din Planul de asistență tehnică și coordonat cu Direcția generală pentru protecția drepturilor copilului;
• Asigurarea coordonării activității consultanților din cadrul unității de implementare pe durata derulării proiectului de asistență tehnică;
• Asigurarea atingerii obiectivelor, indicatorilor și rezultatelor proiectului conform termenelor și bugetului planificat;
• Asigurarea implementării proiectului în conformitate cu prevederile Memorandumului de Înțelegere cu privire la acordarea asistenței tehnice pentru realizarea drepturilor copiilor și adolescenților în municipiul Chișinău, inclusiv a normelor privind folosirea brandului UNICEF și comunicarea despre parteneriat;
• Participarea la ședințele de planificare, la întrunirile partenerilor, vizitele de evaluare și pregătirea documentelor confirmative necesare;
• Consultarea, ghidarea și acordarea sprijinului necesar Direcției generale pentru protecția drepturilor copilului cu privire la procedurile prevăzute de cadrul normativ, pentru realizarea activităților din cadrul Planului de asistență tehnică;
• Asigurarea coordonărilor intersectoriale cu alte subdiviziuni din cadrul Primăriei municipiului Chișinău, cu autoritățile publice centrale, organizații neguvernamentale active în domeniul protecției copilului, organizații internaționale și donatori;
• Elaborarea documentelor informative, analitice sau de altă natură care vor facilita implementarea/realizarea activităților planificate, inclusiv cele ce țin de raportarea narativă și financiară corespunzătoare.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vlahuta, 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
27 Jul 2022, 11:12
Date modified
29 Jul 2022, 11:05
Estimated value (without VAT)
330 000 MDL
The minimum downward of the price
1 320 MDL
Achizitii.md ID
21060676
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
MD2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vlahuta, 3
Contract period
8 Aug 2022 11:16 - 17 Jul 2023 11:16
List of positions
1)
Title
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
anunț de participare_ conducător de proiect .semnat (1).pdf
anunț de participare_ conducător de proiect .semnat (1).pdf
Bidding Documents
-
27.07.22 11:19
caiet de sarcini coordonator de proiect.pdf
caiet de sarcini coordonator de proiect.pdf
Bidding Documents
-
27.07.22 11:19
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK