Select the type of procedure
Commercial procurement
21060473
1
Enquiry period
with
23.07.2022 14:34
to 04.08.2022 09:00
to 04.08.2022 09:00
2
Bidding period
with
04.08.2022 09:00
to 15.08.2022 09:00
to 15.08.2022 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
688 957,40 MDL
Period of clarifications:
23 Jul 2022, 14:34 - 4 Aug 2022, 9:00
Submission of proposals:
4 Aug 2022, 9:00 - 15 Aug 2022, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Construcția peretelui de sprijin în curtea blocului de locuințe aflat pe terenul cu nr. cad. 0100106.474, din str. Cetatea Albă
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Jul 2022, 14:34
Date modified
27 Jul 2022, 9:17
Achizitii.md ID
21060473
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini semnat.pdf
caiet de sarcini semnat.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
23.07.22 14:34
documentația standard semnată.pdf
documentația standard semnată.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
23.07.22 14:34
anunț de participare semnat.pdf
anunț de participare semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
23.07.22 14:34
duae.doc
Documents history
-
duae.doc
ID: ae80a953-17de-479d-84b9-6c19f2fa4f03
Bidding Documents
-
duae semnat.pdf
duae semnat.pdf
ID: ae80a953-17de-479d-84b9-6c19f2fa4f03
Bidding Documents
Bidding Documents
DUAE
27.07.22 09:17
Date:
23 Jul 2022, 17:09
Question's name:
documentatie de atribuire
Question:
Solicitam de anexat DUAE format WORD
Answer (27 Jul 2022, 09:17):
Este anexat.
Date:
27 Jul 2022, 08:28
Question's name:
documente calificare
Question:
Buna ziua! Stimata AC conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice (art. 1, art. 20 alin. (1) și alin. (8) documentatia care se solicita obligatoriu este doar in cazul cind suntem cu suma mai mica de 1 de la 3 ofertant ,Va rog revizuiti acest articol de mai sus din Legea achizitiilor publice si de modificat documentatia solicitata obligatoriu ,se solicita obligator la moment conform Legii achizitiilor publice cele 5
documente (1. DUAE , 2. cerere de participare -anexa 7, 3.declaratie privind valabilitatea ofertei anexa 8 , 4.Formularul devizelor F7.F5.F3, 5. dupa caz garantia pentru oferta) celelalte se solicita la 3 zi dupa deschiderea ofertelor conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice . Va solicitam de modificat ori asteptam raspunsul dra.
Answer (30 Jul 2022, 11:15):
Bună ziua! Prin cerințele înaintate, Autoritatea contractantă nu încalcă prevederile Legii nr. 131/2015.
Date:
27 Jul 2022, 12:11
Question's name:
Documentatie
Question:
Efectuarea sistematică a plații impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale (nu este indicat de a prezenta certificat in legatura ca va fi verificat la data deschiderii ofertei ? Ati indicat in anunt de participare Efectuarea sistematică a plății impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale și lipsa datoriilor la
data petrecerii procedurii de achiziție (data deschiderii ofertelor) - informația dată se verifică de către
autoritatea contractantă pe site-ul Fisc.md ) ??? Corect am inteles, sa nu deranjam SFS daca desigur se poate verifica conform codului fiscal privind lipsa datoriilor fata de bugetul de stat ?
Answer (30 Jul 2022, 11:20):
Operatorul economic prezintă certificatul privind efectuarea sistematică a plății impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK