Select the type of procedure
Commercial procurement
21060460
1
Enquiry period
with
22.07.2022 15:57
to 30.07.2022 16:30
to 30.07.2022 16:30
2
Bidding period
with
30.07.2022 16:30
to 05.08.2022 10:00
to 05.08.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 666 666,66 MDL
Period of clarifications:
22 Jul 2022, 15:57 - 30 Jul 2022, 16:30
Submission of proposals:
30 Jul 2022, 16:30 - 5 Aug 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație și ameliorare încăperii preconizate pentru activități culturale.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Columna, 60/1
Web site
---
The contact person
Full name
Satul Moldovenesc Buciumul I.M Centrul Național de Creație
Contact phone
068470572
E-mail
Purchase data
Date created
22 Jul 2022, 15:57
Date modified
26 Jul 2022, 9:53
Achizitii.md ID
21060460
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație și ameliorare încăperii preconizate pentru activități culturale.
Budget: 1666666.66 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț de participare (8).docx
Documents history
-
anunț de participare (8).docx
ID: a8a7d644-ec69-4988-8a44-90d05b7e0dc5
Bidding Documents
-
anunț de participare.docx
ID: a8a7d644-ec69-4988-8a44-90d05b7e0dc5
Bidding Documents
Bidding Documents
-Anunț de participare
26.07.22 09:53
Date:
25 Jul 2022, 13:18
Question's name:
procedura
Question:
Buna ziua,solicitati valabilitatea ofertei 90 zile,rugam sa diminuati acest termen la 60 zile,Modificati va rog
Answer (26 Jul 2022, 09:51):
Bună ziua, termenul a fost modificat
Date:
25 Jul 2022, 13:47
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Anexați va rog devizul F1 desfășurat cu norma de consum a fiecărei poziții pentru a elabora o oferta cit mai corecta.
Answer (26 Jul 2022, 11:29):
Buna ziua, Forma nr.1 ,, Lista cantităților de lucrări ,, este anexată conform CPL 01.02.2012, normei de consum se folosec ,,conform indicatoarelor normelor de consum standarte,,
Date:
27 Jul 2022, 13:54
Question's name:
temenul de executare
Question:
Tinind cont de procese tehnologice, termenul de executie 30 zile este ireal, conform Legii 131/2015 privind achizitiile publice, Autoritatea contractanta indica un termen rezonabil tinind cont de complexitatea obiectului. Solicitam sa modificati termenul in 90zile.
Answer (29 Jul 2022, 13:59):
Bună ziua, termenul de executare a lucrărilor este 30 zile, din momentul semnării procesului verbal de deschidere a lucrărilor
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK