1
Enquiry period
with 19.07.2022 16:52
to 22.07.2022 12:00
2
Bidding period
with 22.07.2022 12:00
to 26.07.2022 12:00
3
Auction
with 27.07.2022 15:00
to 27.07.2022 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 15 000 MDL
Period of clarifications: 19 Jul 2022, 16:52 - 22 Jul 2022, 12:00
Submission of proposals: 22 Jul 2022, 12:00 - 26 Jul 2022, 12:00
Auction start date: 27 Jul 2022, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de deservire şi reparaţie (după caz) a sistemului de ventilație și instalațiilor de climatizare.Conform cerințelor solicitate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lapusneanu 28
Web site
---
The contact person
Full name
Vitalie Robu
Contact phone
022253747
Purchase data
Date created
19 Jul 2022, 16:12
Date modified
19 Jul 2022, 16:52
Estimated value (without VAT)
15 000 MDL
The minimum downward of the price
75 MDL
Achizitii.md ID
21060294
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lăpușneanu, nr. 28.
Contract period
28 Jul 2022 16:45 - 31 Dec 2022 16:45
List of positions
1)
Title
Servicii de deservire şi reparaţie (după caz) a sistemului de ventilație și instalațiilor de climatizare.Conform cerințelor solicitat CPV: 50800000-3 - Miscellaneous repair and maintenance services
Quantity: 29.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
Invitație de participare.pdf Invitație de participare.pdf
tenderNotice
Invitație de participare( cerințe solicitate)
19.07.22 16:52
Lot documents
Invitație de participare.pdf
Invitație de participare( cerințe solicitate)
19.07.22 16:52

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

CLIMATSISTEM SRL

Normalized price: 13 620 MDL
Status: Winner
Reason: În conformitate cu decizia nr. 01 din 28.07.2022 cu privire la atribuirea contractului de achiziție publică privind achiziționarea “Servicii de deservire şi reparaţie (după caz) a sistemului de ventilație și instalațiilor de climatizare”, grupul de lucru pentru achiziţii publice evaluând ofertele depuse prin intermediul SIA„RSAP”, conform procedurii nr. ocds-b3wdp1-MD-1658236420165 din 19.07.2022, a decis: - Oferta depusă de către “Climatsistem” SRL, în valoare de 13 620.00 lei (fără TVA), este considerată admisibilă, corespunde cerinţelor de calificare și a devenit oferta câştigătoare; - Oferta depusă de către “Kazinst Grup” SRL, în valoare de 14 125.00 lei (fără TVA), este considerată admisibilă, corespunde cerinţelor de calificare, dar valoarea inclusă în propunerea financiară, este mai mare față de oferta câștigătoare. În acest context, conform art. 32 alin. (3) lit. b) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, îi invităm pe reprezentanţii “ Climatsistem” SRL, la sediul Curţii Constituționale, pentru semnarea contractului de achiziţie publică.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

KAZINST GRUP SRL

Normalized price: 14 125 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications