1
Enquiry period
with 18.07.2022 16:30
to 20.07.2022 12:00
2
Bidding period
with 20.07.2022 12:00
to 25.07.2022 12:00
3
Auction
with 26.07.2022 15:00
to 26.07.2022 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 40 000 MDL
Period of clarifications: 18 Jul 2022, 16:30 - 20 Jul 2022, 12:00
Submission of proposals: 20 Jul 2022, 12:00 - 25 Jul 2022, 12:00
Auction start date: 26 Jul 2022, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de elaborare a proiectului de design interior a sălii de conferință ”Europa” cu estimarea costurilor privind implimentarea și executarea lucrărilor de reparație și reamenajare. Conform Caietului de sarcini (vezi Anexa nr. 01)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lapusneanu 28
Web site
---
The contact person
Full name
Vitalie Robu
Contact phone
022253747
Purchase data
Date created
18 Jul 2022, 16:11
Date modified
18 Jul 2022, 16:30
Estimated value (without VAT)
40 000 MDL
The minimum downward of the price
200 MDL
Achizitii.md ID
21060217
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lapusneanu 28
Contract period
27 Jul 2022 16:25 - 31 Dec 2022 16:25
List of positions
1)
Title
Servicii de elaborare a proiectului de design interior a sălii de conferință ”Europa” cu estimarea costurilor privind implimentarea și executarea lucrărilor de reparație și reamenajare. Conform Caietului de sarcini (vezi Anexa nr. 01) CPV: 71242000-6 - Project and design preparation, estimation of costs
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
Anunț de participare.pdf Anunț de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare inclusiv Anexa nr. 01 (Caiet de sarcini)
18.07.22 16:30
Lot documents
Anunț de participare.pdf
Anunț de participare inclusiv Anexa nr. 01 (Caiet de sarcini)
18.07.22 16:30
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

MarodesSolutions

Normalized price: 38 000 MDL
Status: Winner
Reason: În conformitate cu decizia nr. 01 din 27.07.2022 cu privire la atribuirea contractului de achiziție publică privind achiziționarea “Servicii de elaborare a proiectului de design interior a sălii de conferință ”Europa” cu estimarea costurilor privind implimentarea și executarea lucrărilor”, grupul de lucru pentru achiziţii publice evaluând ofertele depuse prin intermediul SIA„RSAP”, conform procedurii nr. ocds-b3wdp1-MD-1658149991611 din 18.07.2022, a decis: - Oferta depusă de către “Marodes Solutions” SRL, în valoare de 38 000,00 lei (fără TVA), este considerată admisibilă, corespunde cerinţelor de calificare și a devenit oferta câştigătoare; - Oferta depusă de către “ Maistcons Grup” SRL, în valoare de 46 000,00 lei (fără TVA), este considerată inacceptabilă, deoarece valoarea inclusă în propunerea financiară, depășește bugetul autorității contractante, stabilit și documentat înainte de inițierea procedurii de achiziție publică. În acest context, conform art. 32 alin. (3) lit. b) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, îi invităm pe reprezentanţii “Marodes Solutions” SRL, la sediul Curţii Constituționale, pentru semnarea contractului de achiziţie publică.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

"Maistcons Grup" SRL

Normalized price: 46 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications