1
Enquiry period
with 05.07.2022 18:00
to 18.07.2022 11:40
2
Bidding period
with 18.07.2022 11:40
to 28.07.2022 15:40
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 438 888 MDL
Period of clarifications: 5 Jul 2022, 18:00 - 18 Jul 2022, 11:40
Submission of proposals: 18 Jul 2022, 11:40 - 28 Jul 2022, 15:40
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform specificației tehnice din Caietul de sarcini ,,Servicii de mentenanță și suport pentru Sistemul Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, componenta DRG”, Anexa nr. 1 la Documentația de atragere a ofertelor.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Vlaicu Pîrcălab,46
Web site
---
The contact person
Full name
Gonța Vladimir
Contact phone
+37322780263
Purchase data
Date created
Date modified
15 Jul 2022, 9:16
Estimated value (without VAT)
438 888 MDL
Achizitii.md ID
21059521
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, str. Vlaicu Pîrcalab, 46
Contract period
1 Aug 2022 03:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de mentenanță preventivă a Sistemului Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, componenta DRG) – în bază de abonament CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Quantity: 5.0
Unit of measurement: Luna
2)
Title
Servicii de mentenanță corectivă și adaptivă (de suport) a Sistemului Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, componenta DRG) – în bază de trouble ticket/ticketing system CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Quantity: 500.0
Unit of measurement: Om-ora
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare mentenanta-DRG si SIP procedura repetata.signed
Bidding Documents
Anunt de participare
5.07.22 18:00
Caiet de sarcini mentenanta 2022-DRG si SIP procedura repetata.signed
Bidding Documents
Caiet de sarcini, Anexa nr. 21 la Documentația standard
5.07.22 18:00
DUAE mentenanta 2022-DRG si SIP procedura repetata.signed
Bidding Documents
DUAE
5.07.22 18:00
DUAE mentenanta 2022-DRG și SIP procedura repetata
Bidding Documents
DUAE word
5.07.22 18:00
documentatia standard mentenanta 2022-DRG și SIP procedura repetata
Bidding Documents
Doc standard word
5.07.22 18:00
anunt_de_participare mentenanta-DRG si SIP modificat.signed
Bidding Documents
Anunt modificat
15.07.22 09:16
Caiet de sarcini mentenanta 2022-DRG și SIP modificat.signed
Bidding Documents
Caiet de sarcini, Anexa nr. 21 la Documentația standard modificat
15.07.22 09:16
documentatia standard mentenanta 2022-DRG și SIP modificat.signed
Bidding Documents
Doc stand. modificat
15.07.22 09:16

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

S&T Mold

Normalized price: 360 000 MDL
Status: Winner
Reason: Conform deciziei de atribuire
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.

Normalized price: 380 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lotul 1
Date:
13 Jul 2022, 14:25
Question's name:
Cerinta din caietul de sarcini pentru Manager de proiect (minim 1 persoană)
Question:
1. In Caietul de sarcini – Anexa 1 “Servicii de mentenanță și suport pentru Sistemul Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, componenta DRG” si Anexa 2 “Servicii de mentenanță, suport și dezvoltare pentru Sistemul Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, componenta SIP”, in cadrul paragrafului „Cerințe privind experiența personalului”, se mentioneaza cerinta pentru Manager de proiect (minim 1 persoană) „Deține un Certificat de calificare manager de proiect emis de o instituție recunoscută la nivel internațional în domeniul managementului proiectelor;”. Avand in vedere faptul ca nu exista prevederi legale care sa impuna detinerea unei certificari internationale in acest domeniu si pentru a nu aduce atingere principiilor art. 7, lit. h), i), j) din Legea nr. 131/2015 privind achizitiile publice, respectiv principiul tratamentului egal, impartialitatii, nediscriminarii in privinta tuturor ofertantilor si operatorilor economici; principiul proportionalitatii si cel al recunoasterii reciproce, va rugam sa eliminati cerinta prezentarii unui certificat emis de o institutie recunoscuta la nivel international sau sa acceptati prezentarea unei certificari de calificare manager de proiect emise de catre o autoritate publica competenta cu recunoastere generala sau de catre un organism de drept public sau privat autorizat, avand in vedere ca si aceasta este o certificare ce reflecta competentele in Project Management. Prin mentinerea acestei cerinte Autoritatea Contractanta exclude in mod evident certificarile/calificarile profesionale emise si autorizate de catre o autoritate publica competenta cu recunoastere generala sau de catre un organism de drept public sau privat autorizat in domeniul formarii si perfectionarii profesionale, distorsionand competitia prin crearea unor avantaje artificiale anumitor operatori economici.
Answer (15 Jul 2022, 09:03):
2. Cu referință la paragrafele „Cerințe privind experiența personalului” (pentru Lotul 1 și Lotul 2), și anume cerința pentru Manager de proiect (minim 1 persoană) „Deține un Certificat de calificare manager de proiect emis de o instituție recunoscută la nivel internațional în domeniul managementului proiectelor;”, Autoritatea Contractantă a examinat argumentele înaintate și aduce modificări la documentația de atragere a ofertelor, și anume modificarea cerinței prenotate cu următoarea: ”- Deține un Certificat de calificare manager de proiect emis de o instituție recunoscută la nivel internațional în domeniul managementului proiectelor și/sau emis de o instituție publică sau privată competentă cu recunoaștere generală;”
Lotul 1
Date:
13 Jul 2022, 14:26
Question's name:
Cerințe privind experiența personalului
Question:
2. In Caietul de sarcini – Anexa 1 “Servicii de mentenanță și suport pentru Sistemul Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, componenta DRG” si Anexa 2 “Servicii de mentenanță, suport și dezvoltare pentru Sistemul Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, componenta SIP”, in cadrul paragrafului „Cerințe privind experiența personalului”, se mentioneaza cerintele: - pentru Manager de Proiect „Experiență specifică de Manager de Proiect în cel puțin 3 proiecte de complexitate similară, pe toată durata proiectului, realizate cu succes (se justifică prin documente, ex: scrisori de recomandare din partea beneficiarilor de proiecte, remise pe numele operatorului economic, angajatul căruia a avut rol de manager de proiect).” - pentru Specialist infrastructură sistem „Experiență dobândită prin participarea în cel puțin 3 proiecte în activități IT complexe privind infrastructura software și hardware pe platforma MCloud (se justifică prin documente, ex: Cvuri și/sau scrisori de recomandare din partea beneficiarilor de proiecte, remise pe numele operatorului economic, angajatul căruia a fost).” - pentru Specialist programator „Experiență dobândită prin participarea în calitate de specialist IT în cel puțin 3 proiecte de implementare a unui sistem informațional de complexitate similară (se justifică prin documente, ex: CV-uri și/sau scrisori de recomandare din partea beneficiarilor de proiecte, remise pe numele operatorului economic, angajatul căruia a fost).” - pentru Specialist baze de date „Experiență dobândită prin participarea în calitate de specialist în baze de date în cel puțin 3 proiecte de implementare a unui sistem informatic de complexitate similară (se justifică prin documente, ex: CV-uri și/sau scrisori de recomandare din partea beneficiarilor de proiecte, remise pe numele operatorului economic, angajatul căruia a fost).” Avand in vedere faptul ca CV-ul este un document emis de catre Ofertant, informatiile mentionate in el fiind necesar a fi probate prin alte documente justificative emise de catre beneficiari/autoritati publice sau private, iar in ceea ce priveste formularea „și/sau scrisori de recomandare din partea beneficiarilor de proiecte, remise pe numele operatorului economic”, luand in considerare faptul ca expertul/personalul nominalizat pentru indeplinirea contractului a realizat efectiv activitatile intr-un proiect de complexitate similara si a fost nominalizat pe o anumita pozitie in proiectul respectiv, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, respectiv Articolul 22. Capacitatea tehnica si/sau profesionala din Legea nr. 131/2015 privind achizitiile publice, alin. 2, lit. d) conform caruia „(2) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de servicii, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea serviciilor ce urmează să fie prestate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: ... d) informaţii referitoare la studiile, pregătirea profesională şi calificarea personalului de conducere, precum şi ale persoanelor responsabile pentru îndeplinirea contractului, dacă acestea nu reprezintă factori de evaluare stabiliți conform prevederilor art. 26 alin. (7);”, va rugam sa confirmati faptul ca justificarea experientei specifice/dobandite mentionate in cerintele din caietul de sarcini pentru expertii solicitati se realizeaza prin documente cum ar fi scrisori de recomandare din partea beneficiarilor de proiecte, emise pentru expertii nominalizati de catre Ofertant, din care sa reiasa calitatea/pozitia similara detinuta de catre expertul respectiv si activitatile similare prestate pentru dovedirea detinerii experientei solicitate. Prin urmare, pentru respectarea prevederilor legale in vigoare, va rugam sa confirmati faptul ca pentru justificarea experientei specifice/dobandite pentru expertii nominalizati in caietul de sarcini, din documentele justificative prezentate de catre Ofertant trebuie sa reiasa in clar nominalizarea anterioara a expertilor propusi in indeplinirea contractului, in cadrul unor proiecte similare, pe pozitiile solicitate in caietul de sarcini si de asemenea, trebuie sa reiasa in clar activitatile similare prestate pentru dovedirea detinerii experientei necesare, conform cerintelor solicitate. In plus, in cazul mentinerii cerintelor formulate de catre Autoritatea Contractanta in caietul de sarcini, privind justificarea experientei specifice/dobandite pentru expertii nominalizati in caietul de sarcini, Autoritatea Contractanta exclude in mod evident participarea unui Ofertant la prezenta procedura, cu experti externi cooptati, care desi nu au obtinut experienta specifica in cadrul Ofertantului, nefiind anterior angajati in cadrul acestuia, detin totusi experienta specifica solicitata si depun declaratie de disponibilitate in favoarea Ofertantului. Astfel, Autoritatea Contractanta distorsioneaza competitia prin crearea unor avantaje artificiale anumitor operatori economici.
Answer (15 Jul 2022, 09:00):
Autoritatea Contractantă a stabilit cerințele minime obligatorii privind experiența pe care trebuie să o dețină echipa Ofertantului (operatorului economic). Experiența poate fi dovedită de Ofertant prin expedierea CV-urilor echipei tehnice și/sau scrisori de recomandare din partea beneficiarilor de proiecte, remise pe numele operatorului economic, angajatul căruia a fost, etc. (inclusiv scrisori de recomandare pe numele fiecărui membru al echipei tehnice). Dat fiind faptul că, Autoritatea Contractantă va încheia contract cu operatorul economic (nu cu fiecare expert tehnic în parte), operatorul economic este responsabil de corectitudinea și corespunderea documentelor expediate împreună cu oferta tehnică. Astfel, Autoritatea Contractantă nu limitează Operatorii economici în participarea la procedura de licitație publică anunțată. De asemenea, după cum sa menționat, conform articolului 22. Capacitatea tehnică și/sau profesională din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, alin. 2, lit. d) „(2) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de servicii, în scopul verificării capacității tehnice și/sau profesionale a ofertanților/candidaților, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcție de specificul, de volumul și de complexitatea serviciilor ce urmează să fie prestate și numai în măsura în care aceste informații sînt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: ... d) informații referitoare la studiile, pregătirea profesională și calificarea personalului de conducere, precum și ale persoanelor responsabile pentru îndeplinirea contractului, dacă acestea nu reprezintă factori de evaluare stabiliți conform prevederilor art. 26 alin. (7);
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications