Public procurement
21059343
Lot 1. servicii mentenanță SIAAMS (inclusiv având în vedere termenii de referință ce se anexează)
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
363 591,75 MDL
Period of clarifications:
1 Jul 2022, 14:50 - 7 Jul 2022, 11:48
Submission of proposals:
7 Jul 2022, 11:48 - 13 Jul 2022, 11:48
Auction start date:
14 Jul 2022, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Serviciile aferente mentenanței corective. Deservirea a peste 1000 de utilizatori și apeste 400 stații de lucru
1. Managementul incidentelor:
• Servicii de linie fierbinte pentru gestiunea incidentelor: recepționarea, înregistrarea, analiza, clasificarea incidentelor, urmărirea procesului de soluționare și închiderea incidentului;
• Corectarea erorii sau identificarea și aplicarea unei soluții de ocolire a acesteia;
• Depanarea erorilor, formarea raportului de analiză și a recomandărilor;
• Gestiunea jurnalului de incidente și raportare statistice privind incidentele;
• Consultarea utilizatorului în aspecte ce dețin de incapacitatea acestora de utilizare a Sistemului informatic. Solicitările de consultanță sunt considerate incidente în cazul dacă determină incapacitatea utilizatorului de a utiliza funcționalul Sistemul informatic.
2. Asistența administratorilor Beneficiarului la lucrările de restabilire a sistemului informatic;
3. Expertiza și documentarea detaliată a incidentelor;
4. Monitorizarea parametrilor de funcționare a sistemului;
5. Posibilitatea de debloca conturile utilizatorilor
6. Crearea/ formarea și transmiterea tuturor rapoartelor semestriale, trimestriale, anuale și a altor rapoarte care au fost solicitate pe parcursul implementării și utilizării programului (rapoartele solicitate pîna la moment)
1. Managementul incidentelor:
• Servicii de linie fierbinte pentru gestiunea incidentelor: recepționarea, înregistrarea, analiza, clasificarea incidentelor, urmărirea procesului de soluționare și închiderea incidentului;
• Corectarea erorii sau identificarea și aplicarea unei soluții de ocolire a acesteia;
• Depanarea erorilor, formarea raportului de analiză și a recomandărilor;
• Gestiunea jurnalului de incidente și raportare statistice privind incidentele;
• Consultarea utilizatorului în aspecte ce dețin de incapacitatea acestora de utilizare a Sistemului informatic. Solicitările de consultanță sunt considerate incidente în cazul dacă determină incapacitatea utilizatorului de a utiliza funcționalul Sistemul informatic.
2. Asistența administratorilor Beneficiarului la lucrările de restabilire a sistemului informatic;
3. Expertiza și documentarea detaliată a incidentelor;
4. Monitorizarea parametrilor de funcționare a sistemului;
5. Posibilitatea de debloca conturile utilizatorilor
6. Crearea/ formarea și transmiterea tuturor rapoartelor semestriale, trimestriale, anuale și a altor rapoarte care au fost solicitate pe parcursul implementării și utilizării programului (rapoartele solicitate pîna la moment)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
1 Jul 2022, 14:44
Date modified
5 Aug 2022, 14:56
Estimated value (without VAT)
363 591,75 MDL
The minimum downward of the price
3 635,92 MDL
Achizitii.md ID
21059343
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Contract period
17 Jul 2022 00:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 6.0
Unit of measurement: Luna
2)
Title
Quantity: 6.0
Unit of measurement: Luna
3)
Title
Quantity: 330.0
Unit of measurement: Luna
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
anunț de participare nou.semnat.pdf
anunț de participare nou.semnat.pdf
Bidding Documents
-
1.07.22 14:50
anunt de modificare a contului iban pentru transferarea garanției de ofertă, bună execuție .docx
Bidding Documents
-anunt de modificare a contului iban pentru transferarea garanției de ofertă, bună execuție
5.07.22 11:48
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK