Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
01.07.2022 11:33
to 02.07.2022 12:00
to 02.07.2022 12:00
2
Bidding period
with
02.07.2022 12:00
to 15.07.2022 08:30
to 15.07.2022 08:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
382 533 MDL
Period of clarifications:
1 Jul 2022, 11:33 - 2 Jul 2022, 12:00
Submission of proposals:
2 Jul 2022, 12:00 - 15 Jul 2022, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Bunurile urmează a fi livrate în termen de 5 de zile de la data comenzii, din contul Furnizorului, cheltuielile fiind incluse în oferta de preț. Plata se va efectua pentru fiecare comandă, prin transfer în contul de decontare al Furnizorului în termen de 30 de zile din data recepționării facturii fiscale, conform comenzii. Livrarea și plata se va efectua eșalonat.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
1 Jul 2022, 11:33
Date modified
1 Jul 2022, 11:33
Achizitii.md ID
21059313
MTender ID
CPV
34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi
1.07.22 11:33
anunț de participare - semnat.pdf
anunț de participare - semnat.pdf
Bidding Documents
ANUNȚ DE PARTICIPARE
1.07.22 11:33
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK