1
Enquiry period
with 30.06.2022 23:02
to 08.07.2022 12:46
2
Bidding period
with 08.07.2022 12:46
to 15.07.2022 12:46
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 945 533,79 MDL
Period of clarifications: 30 Jun 2022, 23:02 - 8 Jul 2022, 12:46
Submission of proposals: 8 Jul 2022, 12:46 - 15 Jul 2022, 12:46
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparatie a gardului la blocul B la IPLTPA „Mihail Berezovschi”” conform listei cu cantitățile de lucrări și a documentației de atribuire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Web site
---
The contact person
Full name
Doina Cercel
Contact phone
68535107
Purchase data
Date created
30 Jun 2022, 22:54
Date modified
6 Jul 2022, 12:46
Estimated value (without VAT)
1 945 533,79 MDL
Achizitii.md ID
21059293
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Contract period
18 Jul 2022 18:00 - 30 Dec 2022 18:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparatie a gardului la blocul B la IPLTPA „Mihail Berezovschi”” CPV: 45340000-2 - Fencing, railing and safety equipment installation work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
ds_lucrari (3).semnat.pdf ds_lucrari (3).semnat.pdf
Bidding Documents
Documetația standard.
30.06.22 23:02
declaratie_ro (1).semnat.pdf declaratie_ro (1).semnat.pdf
Bidding Documents
Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
30.06.22 23:02
duae_ro_0 (1).semnat.pdf duae_ro_0 (1).semnat.pdf
Bidding Documents
DUAE
30.06.22 23:02
ds_lucrari (3).docx
Bidding Documents
Documentația standard word.
30.06.22 23:02
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
DUAE word
30.06.22 23:02
declaratie_ro (1).doc
Bidding Documents
Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
30.06.22 23:02
reparatie gard f1 (lot 2).semnat.pdf reparatie gard f1 (lot 2).semnat.pdf
Bidding Documents
Lista cu cantitățile de lucrări.
30.06.22 23:02
anunț de participare gardul.semnat.pdf anunț de participare gardul.semnat.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare.
30.06.22 23:02
schema gard.pdf schema gard.pdf
Bidding Documents
Schema gard.
2.07.22 10:36
gard f1 desfasurat.pdf gard f1 desfasurat.pdf
Bidding Documents
Forma 1 desfășurată.
6.07.22 12:46

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Fabianca

Normalized price: 826 211,75 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is abnormally low
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Eco Build Construct

Normalized price: 1 092 844,43 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Cons Art Engineering

Normalized price: 1 122 824,48 MDL
Status: Winner
Reason: în rezultatul evaluării ofertelor prezentate pentru procedura prenotată, se desemnează câștigător SRL „Cons Art Engineering”, întrucât, a depus oferta în corespundere cu documentația de atribuire, prezentând o justificare relevantă a prețului, argumentându-și oferta, cu prezentarea actelor confirmative. Oferta prezentată de către SRL „Fabianca”, deși potrivit clasamentului SIA RSAP este cea mai mică după preț, aceasta se respinge din următoarele considerente: 1. În formularul DUAE prezentat de către SRL „Fabianca”, la capitolul D „Informații privind subcontractanții pe ale căror capacități operatorul economic se bazează”, operatorul economic a menționat că nu intenționează să subcontracteze vreo parte din contract cu alți operatori economici. Totodată, acesta declară că „nu va include anexele 18, 19 20, 21 în condițiile în care SRL Fabianca dispune de mijloace financiare, echipament tehnic și personal calificat pentru executarea unor asemenea tipuri de lucrări. Astfel, lucrările vor executate în exclusitvitate de către echipa SRL Fabianca fără antrenarea unor companii terțe.”. Cu toate acestea, în justificarea prezentată cu referire la cheltuielile de transport, acesta specifică că pe lângă transportul pe care-l deține, mai are încheiat cu compania „Eugrevit-Com” SRL contract privind „prestări servicii a mecanismelor”, deși formularea justificării este ambiguă și nu specifică dacă contractul dat este pentru prestarea serviciilor de transport a materialelor, sau pentru arenda utilajului specificat în anexa nr. 14. Prin urmare, grupul de lucru apreciază că art. 20 din Legea nr. 131/15 prevede expres obligația de a include în DUAE și informațiile cu privire la subcontractanți. Astfel, acceptarea ulterioară a subcontractării, este contrară principiului transparenței achizițiilor publice și principiului tratamentului egal, imparțialitate, nediscriminare în privința tuturor ofertanților și operatorilor economici, ambele statuate la art. 7 din Legea nr. 131/15, indiferent de faptul că subcontractarea „Eugrevit-Com” SRL vizează prestarea serviciilor de transport a materialelor sau arenda utilajului specificat în anexa nr. 14. 2. Avizul în construcții prezentat a expirat la data de 29.03.2022. 3. Lipsește ordinul privind desemnarea persoanei responsabile de securitatea și sănătatea în muncă în cadrul companiei. 4. Cu referire la justificare prețului anormal de scăzut, prezentată de către SRL „Fabianca”, menționăm că conturile de plată anexate (datate cu 19.07.2022) nu fac dovada achiziționării materialelor de construcție la prețul ofertat și specificat în devizul de cheltuieli, prezentat în cadrul procedurii de achiziție în cauză, acesta constituind 42,5% din valoarea estimativă a achiziției, ceea ce este inacceptabil. 5. Declarația privind experienţa similară (minim 3 obiecte finalizate în ultimii 3 ani de activitate, a căror valoare să fie egală sau mai mare ca valoarea lucrărilor ce urmează a fi achiziționate în cadrul procedurii date), anexa nr. 12 – a prezentat doar un contract de lucrări similare, privind lucrări de reparație în cadrul IET nr. 79 (confecționarea gardului) în valoare de 2 100 404,52 lei, încheiat în anul 2020. Restul contractelor prezentate nu depășesc 1 100 000,00 lei, prin urmare, acesta nu corespunde cerinței autorității contractante în partea ce ține de cerința „minim 3 obiecte finalizate în ultimii 3 ani de activitate, a căror valoare să fie egală sau mai mare ca valoarea lucrărilor ce urmează a fi achiziționate în cadrul procedurii date”. Oferta prezentată de către SRL „Eco Build Construct”, deși potrivit clasamentului SIA RSAP este al doilea după preț, aceasta se respinge din considerentul că nu a dat curs solicitării autorității contractante, expediată la data de 21.07.2022 și nu a prezentat documentele justificative actualizate/valabile conform anunțului de participare (sub-pct. 6-15), prin care urma să demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare și selecție și anume prezentarea: - Certificatului de atribuire al contului bancar; - Certificatului privind lipsa datoriilor faţă de bugetul de stat; - Actului bancar care va demonstra disponibilitatea de bani lichizi 75% din valoarea ofertei; - Ordinului privind desemnarea persoanei responsabile de securitatea și sănătatea în muncă în cadrul companiei; - Anexelor nr. 18,19, 20, 21. Totodată, acesta nu a prezentat clarificări asupra: - Declarație privind experienţa similară, în măsura în care a prezentat experiența doar pentru anul de activitate 2020, iar valoarea lucrărilor prezentate sunt semnificativ mai mici față de valoarea lucrărilor ce urmează a fi achiziționate. - Listei lucrărilor executate și finisate în ultimul an de activitate, conform anexei nr. 13, lucrările prezentate nu sunt lucrări similare, sunt lucrări de reparație a acoperișului; - Declaraţiei referitoare la utilajele, instalaţiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului de lucrări sau servicii de proiectare și de lucrări, conform anexei nr. 14 – lipsesc aparatele de sudură necesare pentru executarea lucrărilor; - Informaţii referitoare la studiile, pregătirea profesională şi calificarea personalului de conducere, precum şi ale persoanelor responsabile pentru execuția lucrărilor, inclusiv a dirigintelui de şantier, atestat conform legislaţiei (confirmat prin certificat de atestare profesională) conform anexei nr. 15 – lipsesc sudorii. Potrivit clasamentului prezentat în SIA „RSAP”, SRL ,,Granit Grand-Lux” s-a clasat pe locul patru, SRL ,,Mavitex Cons” s-a clasat pe locul cinci, SRL ,,ElinatCons” s-a clasat pe locul șase, SRL ,,ProfmontajCons” s-a clasat pe locul șapte, „Livart Prim” SRL s-a clasat pe locul opt, SRL ,,Magda” s-a clasat pe locul nouă, SRL ,,Vega Total” s-a clasat pe locul zece, iar SRL ,,Ginacom” s-a clasat pe locul unsprezece.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

SRL «Granit-Grand Lux»

Normalized price: 1 154 034,05 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

Mavitex-Cons

Normalized price: 1 155 160,17 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

SC,,Elinatcons”SRL

Normalized price: 1 249 773,15 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
7
Participant(s) name(s):

Profmontajcons SRL

Normalized price: 1 266 387,70 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
8
Participant(s) name(s):

LIVART PRIM SRL

Normalized price: 1 349 390,18 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
9
Participant(s) name(s):

MAGDA SRL

Normalized price: 1 361 999,21 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
10
Participant(s) name(s):

Vega Total

Normalized price: 1 666 772,49 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
11
Participant(s) name(s):

Ginacom SRL

Normalized price: 1 686 156,70 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications