Select the type of procedure
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
121 456,66 MDL
Period of clarifications:
27 Jun 2022, 15:31 - 7 Jul 2022, 10:00
Submission of proposals:
7 Jul 2022, 10:00 - 1 Aug 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
27 Jun 2022, 15:31
Date modified
1 Aug 2022, 10:00
Achizitii.md ID
21059077
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a acoperișului OP s. Opaci r. Căușeni
Budget: 121456.66 MDL
Purchase has not taken place
Date:
4 Jul 2022, 21:27
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, acoperisul cu ce se acopera inapoi ? Daca cu tigla metalica mai este nevoie de ceva lucrari sau cu gont ? Nu ati scapat nimic din caietul de sarcini ?
Answer (5 Jul 2022, 16:18):
Bună ziua, lucrările de acoperire nu intră în caietul de sarcini.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK