1
Enquiry period
with 24.06.2022 14:44
to 13.07.2022 10:00
2
Bidding period
with 13.07.2022 10:00
to 20.07.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 32 524 124 MDL
Period of clarifications: 24 Jun 2022, 14:44 - 13 Jul 2022, 10:00
Submission of proposals: 13 Jul 2022, 10:00 - 20 Jul 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reconstrucție capitală la IET nr.28 (Etapa II) str. Magda Isanos,16.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Web site
---
The contact person
Full name
Negru Ludmila
Contact phone
022-44-53-87
Purchase data
Date created
24 Jun 2022, 14:44
Date modified
11 Jul 2022, 8:11
Achizitii.md ID
21059003
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
2-2-5 incalzire- ventilare f1.pdf 2-2-5 incalzire- ventilare f1.pdf
Technical Specifications
-
24.06.22 14:44
2-2-9 sistema de incedndiu f1.pdf 2-2-9 sistema de incedndiu f1.pdf
Technical Specifications
-
24.06.22 14:44
2-2-10 ascensor f1.pdf 2-2-10 ascensor f1.pdf
Technical Specifications
-
24.06.22 14:44
documentația standard 2021_lucrari.doc
riskProvisions
Doc stand
24.06.22 14:44
2-2-2 constructiv-2 f1.pdf 2-2-2 constructiv-2 f1.pdf
Technical Specifications
-
24.06.22 14:44
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
24.06.22 14:44
duae_ro 2021 (5).doc
Bidding Documents
duae_ro 2021 (5).doc
24.06.22 14:44
2-2-6 punct termic f1.pdf 2-2-6 punct termic f1.pdf
Technical Specifications
-
24.06.22 14:44
2-2-4 apca-canalizare f1.pdf 2-2-4 apca-canalizare f1.pdf
Technical Specifications
-
24.06.22 14:44
2-2-3 arhitectura-2 f1.pdf 2-2-3 arhitectura-2 f1.pdf
Technical Specifications
-
24.06.22 14:44
declaratie_ro (5).doc
Bidding Documents
declaratie_ro (5).doc
24.06.22 14:44
2-2-7 retele electrice interne bloc a,c ьщвша.pdf 2-2-7 retele electrice interne bloc a,c ьщвша.pdf
Technical Specifications
-
7.07.22 13:42
2-2-8 retele electrice interne (modif 11.06.) bloc b f1 (4).pdf 2-2-8 retele electrice interne (modif 11.06.) bloc b f1 (4).pdf
Technical Specifications
-
11.07.22 08:11
Date:
1 Jul 2022, 10:22
Question's name:
documentatia
Question:
Luînd in consideratie ca volumul este unul mare Va rugam sa extindeti termenul de depunere a ofertelor
Answer (1 Jul 2022, 10:23):
bine
Date:
4 Jul 2022, 09:41
Question's name:
Documentația de proiect
Question:
Va rugam sa plasati proiectul pe portal, este imposibil de a consulta toate compartimentele la sediul DETS
Answer (5 Jul 2022, 13:55):
Cu părere de rău, nu este posibil tehnic de plasat proiectul pe portal. Vă sugerăm, totuși să vă apropiați și să faceți cunoștință cu proiectul.
Date:
6 Jul 2022, 09:14
Question's name:
Garanția de bună execuție
Question:
Conform pct. 153.Hotărîrea Guvernului pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractate. În contextul inflației crescute și a termenul de execuție care este solicitat pînă la 31.07.2024, solicităm acceptarea constituirii garanției pentru ofertă și sub formă de 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate;
Answer (6 Jul 2022, 09:27):
La semnarea contractului cu acordul părților v-a fi posibilă acceptarea reținerilor succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate
Date:
7 Jul 2022, 09:23
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua.In caietul de sarcini 2-2-7 Retele electrice interne poz.101-108 este o eroare.Verificati va rog corectitudinea lucrarilor si volumelor.
Answer (7 Jul 2022, 13:43):
AU FOST EFECTUATE MODIFICARI
Date:
7 Jul 2022, 10:01
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
In caietul de sarcini 2-2-7 poz.135 -Dulap de comanda cantitatea este 0.5 buc.Ajustati va rog volumul respectiv.
Answer (7 Jul 2022, 13:43):
AU FOST EFECTUATE MODIFICARI
Date:
8 Jul 2022, 10:19
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
In caietul de sarcini 2-2-8 poz 126 la 100 buc 0.61 si poz 127 Intrerupator cu o clapa pentru instalare incorporata IP 20 - 79 buc. Ajustati volumele va rog.
Answer (8 Jul 2022, 15:07):
au fost efectuate modificari
Date:
8 Jul 2022, 15:59
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
In caietul de sarcini poz131 - intrerupator cu doua clape ..buc 0,14; poz 143 - dulap de comanda ... - 0,05buc; poz 213 - denumirea poz - intrerupator.. U4000V ajustati volumele va rog.
Answer (8 Jul 2022, 16:12):
conretizati din care caiet de sarcini
Date:
8 Jul 2022, 16:48
Question's name:
caietul de sarcini bloc f1 mod 08.07.22 - 15.06
Question:
In caietul de sarcini poz131 - intrerupator cu doua clape ..buc 0,14; poz 143 - dulap de comanda ... - 0,05buc; poz 213 - denumirea poz - intrerupator.. U4000V ajustati volumele va rog.
Answer (11 Jul 2022, 08:06):
au fost efectuate modificari
Date:
8 Jul 2022, 16:55
Question's name:
caietul de sarcini bloc f1 mod 08.07.22 - 15.06
Question:
In caietul de sarcini 2-2-8 poz131 - intrerupator cu doua clape ..buc 0,14; poz 143 - dulap de comanda ... - 0,05buc; poz 213 - denumirea poz - intrerupator.. U4000V ajustati volumele va rog.
Answer (11 Jul 2022, 08:06):
au fost efectuate modificari
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.