Select the type of procedure
Commercial procurement
21058806
1
Enquiry period
with
21.06.2022 16:48
to 30.06.2022 10:00
to 30.06.2022 10:00
2
Bidding period
with
30.06.2022 10:00
to 11.07.2022 10:00
to 11.07.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 195 571,31 MDL
Period of clarifications:
21 Jun 2022, 16:48 - 30 Jun 2022, 10:00
Submission of proposals:
30 Jun 2022, 10:00 - 11 Jul 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparații curente la Centru Medicilor de Familie nr. 11, str. P. Rareș 32
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Jun 2022, 16:48
Date modified
22 Jun 2022, 17:23
Achizitii.md ID
21058806
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparații curente la Centru Medicilor de Familie nr. 11, str. P. Rareș 32
Budget: 1195571.31 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae_reparatie cmf 11.signed.pdf
duae_reparatie cmf 11.signed.pdf
Bidding Documents
-
21.06.22 16:48
ds_lucrari documentatia standard reparatie cmf 11.signed.pdf
ds_lucrari documentatia standard reparatie cmf 11.signed.pdf
Bidding Documents
-
21.06.22 16:48
caiet de sarcini cmf 11 2022.signed.pdf
caiet de sarcini cmf 11 2022.signed.pdf
Bidding Documents
-
21.06.22 16:48
anunț de participare lucrari de reparatie cmf 11.signed.signed.pdf
anunț de participare lucrari de reparatie cmf 11.signed.signed.pdf
Bidding Documents
-
21.06.22 16:48
Date:
22 Jun 2022, 17:23
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (23 Jun 2022, 08:40):
Anexa nr. 9, garanție emisă de o bancă comercială sau transfer la contul autorității contractante confirmata prin aplicarea semnăturii electronice a OE
Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei
sau
Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare:
Beneficiarul plăţii: I.M.S.P. ASOCIAŢIA MEDICALĂ TERITORIALĂ RÎŞCANI
Denumirea Băncii: B.C.’VICTORIABANK’S.A. fil.nr.12 Chisinau
Codul fiscal: 1003600153212
IBAN: MD77VI000002251312105MDL
cu nota “Pentru garanţia pentru ofertă la COP nr. __________________________"
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK