Public procurement
21058805
Ciupici de cazarmă
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
133 333,33 MDL
Period of clarifications:
21 Jun 2022, 16:56 - 1 Jul 2022, 17:30
Submission of proposals:
1 Jul 2022, 17:30 - 11 Jul 2022, 18:00
Auction start date:
12 Jul 2022, 13:37
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Conform cerințelor SM SR ISO 20345:2014
Ciupicii sunt confecţionaţi din cauciuc ori alte materiale similare rezistente la multiple deformaţii şi apă, pe un termen de uz în condiţii obişnuite nu mai puţin de 1 an. Culorile solicitate a ciupicilor: albastru-închis/ gri-închis/ negru. Întregul lot să fie de una din culorile menţionate mai sus.
Ciupicii să dispună de marcajul privind mărimea produsului. Mărimile tipodimensionale vor fi prezentate la semnarea contractului, în limitele mărimile ciupicilor 41-46.
Ambalarea se efectuează conform HG nr.1068 din 20.10.2000 cu privire la aprobarea Regulamentului cu privire la recepţionarea mărfurilor conform cantităţii şi calităţii în RM.
Livrarea bunurilor se va efectua cu transportul furnizorului la Secția echipament a A.N., str. Pietrarilor 3, mun. Chișinău.
La livrare furnizorul prezintă certificatul de conformitate.
Ofertanții pentru prezenta poziție vor prezenta mostre în termen de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor.
Termen de livrare:
până la 30.09.2022 – 2000 per;
până la 01.12.2022 – 2000 per.
Ciupicii sunt confecţionaţi din cauciuc ori alte materiale similare rezistente la multiple deformaţii şi apă, pe un termen de uz în condiţii obişnuite nu mai puţin de 1 an. Culorile solicitate a ciupicilor: albastru-închis/ gri-închis/ negru. Întregul lot să fie de una din culorile menţionate mai sus.
Ciupicii să dispună de marcajul privind mărimea produsului. Mărimile tipodimensionale vor fi prezentate la semnarea contractului, în limitele mărimile ciupicilor 41-46.
Ambalarea se efectuează conform HG nr.1068 din 20.10.2000 cu privire la aprobarea Regulamentului cu privire la recepţionarea mărfurilor conform cantităţii şi calităţii în RM.
Livrarea bunurilor se va efectua cu transportul furnizorului la Secția echipament a A.N., str. Pietrarilor 3, mun. Chișinău.
La livrare furnizorul prezintă certificatul de conformitate.
Ofertanții pentru prezenta poziție vor prezenta mostre în termen de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor.
Termen de livrare:
până la 30.09.2022 – 2000 per;
până la 01.12.2022 – 2000 per.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Jun 2022, 16:31
Date modified
22 Jun 2022, 9:03
Estimated value (without VAT)
133 333,33 MDL
The minimum downward of the price
533,33 MDL
Achizitii.md ID
21058805
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Pietrarilor 3,
Contract period
19 Jul 2022 18:00 - 23 Dec 2022 18:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 4000.0
Unit of measurement: Complet
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Anunț de participare.signed.pdf
Anunț de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
21.06.22 16:56
Documentația standard încălțăminte specială.docx
Bidding Documents
Documentația standard
21.06.22 16:56
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
21.06.22 16:56
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK