Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
21.06.2022 12:26
to 28.06.2022 23:01
to 28.06.2022 23:01
2
Bidding period
with
28.06.2022 23:01
to 06.07.2022 23:01
to 06.07.2022 23:01
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 214 433 MDL
Period of clarifications:
21 Jun 2022, 12:26 - 28 Jun 2022, 23:01
Submission of proposals:
28 Jun 2022, 23:01 - 6 Jul 2022, 23:01
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație în cadrul IPLT ”Petru Rareș”, bloc alimentar
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.N.Costin, 63A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Jun 2022, 12:26
Date modified
21 Jun 2022, 14:29
Achizitii.md ID
21058743
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație în cadrul IPLT ”Petru Rareș”, bloc alimentar
Budget: 1214433.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
21 Jun 2022, 14:29
Question's name:
procedura precedenta
Question:
Pentru ce a fost anulata procedura ocds-b3wdp1-MD-1652443290515 din 25 mai 2022?
Answer (21 Jun 2022, 17:26):
Bună ziua! Motivul anulării a fost indicat pe platformă. Dat fiind faptul, că mijloacele bănești pentru aceestă procedură au fost alocați din BUGETUL MUNICIPAL
Date:
21 Jun 2022, 14:34
Question's name:
-
Question:
Raspunsul e foarte simplu la intrebarea depusa mai sus de catre OE.
Autoritatea contractanta are interese de la acest tender, si de aia a procedat in asa fel.
Answer (21 Jun 2022, 17:35):
Bună ziua! Am să răspund aici la întrebarea precedentă... Motivul anulării a fot indicat pe platformă. Dat fiind faptul, că mijloacele bănești pentru acestă procedură au fost alocați din Bugetul municipal, uneori apar situații imprevizibile și anume, ni s-a comunicat să stopăm procedura pe motiv că nu era clar dacă vom avea acces la bani. Astăzi instituția ierarhic superioară ne-a comunicat că putem să publicăm repetat achiziția respectivă. Toată lumea este bine-venită să participe la procedura respectivă întrunind condițiile din anunț și documentația de atribuire.
Date:
21 Jun 2022, 14:38
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
În acest context, acțiunile autorității contractante a fi în contradicție cu principiul transparenței, consfințit la art. 7 din Legea nr. 131/2015
Answer (26 Jun 2022, 23:01):
Bună seara! Desfășurarea procedurii precedente, a fost imposibilă din cauza incertitudinii apărute referitor la accesul la mijloacele financiare preconizate în acest sens.
Date:
22 Jun 2022, 17:46
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (23 Jun 2022, 08:41):
Bună ziua! În documentele procedurii de achiziție, care au fost plasate pe platformă, găsți și rechizitele bancare pentru garanție ofertă/de bună execuție. O zi bună!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK