1
Enquiry period
with 20.06.2022 16:14
to 06.07.2022 08:30
2
Bidding period
with 06.07.2022 08:30
to 17.07.2022 10:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 5 583 333,33 MDL
Period of clarifications: 20 Jun 2022, 16:14 - 6 Jul 2022, 8:30
Submission of proposals: 6 Jul 2022, 8:30 - 17 Jul 2022, 10:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de replanificare interioară a instituției de învățământ Liceul Vasile Lupu din str.Petru Ungureanu nr.17, instituție din subordinea DETS sect. Centru
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
The contact person
Full name
Strajesco Natalia
Contact phone
022271022
Purchase data
Date created
20 Jun 2022, 16:14
Date modified
4 Jul 2022, 8:30
Achizitii.md ID
21058688
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentația standart.doc
Bidding Documents
-Documentația standart
20.06.22 16:14
duae.doc
Bidding Documents
-DUAE
20.06.22 16:14
anunț de participare.docx
Bidding Documents
-Anunț de participare
22.06.22 11:54
Date:
1 Jul 2022, 11:58
Question's name:
Proiect
Question:
Va rugam sa ne prezentati pe platforma proiectul de executie
Answer (4 Jul 2022, 08:26):
Buna ziua, proiectul va fi incarcat
Date:
4 Jul 2022, 09:04
Question's name:
documente de calificare
Question:
Luind in consideratie ca caietul de sarcini este foarte voluminos solicitam de a extinde termenul de prezentare a ofertelor
Answer (4 Jul 2022, 09:23):
Bună ziua, termenul de prezentare a ofertelor este in conformitate cu prevederile legii 131/2015
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.