1
Enquiry period
with 17.06.2022 15:09
to 24.06.2022 14:00
2
Bidding period
with 24.06.2022 14:00
to 07.07.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 10 500 EUR
Period of clarifications: 17 Jun 2022, 15:09 - 24 Jun 2022, 14:00
Submission of proposals: 24 Jun 2022, 14:00 - 7 Jul 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de cazare și alimentare pentru studenții participanți la școala de vară în Proiectul 2SOFT/1.1/11 "Hub regional transfrontalier de competențe pentru industria auto/Cross-Border Regional Hub of Competences for the Automotive Industry (CROSSCOMP)"_(conform regulilor PRAG)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
The contact person
Full name
Nicolae Secrieru
Contact phone
(022) 50-99-82
Purchase data
Date created
17 Jun 2022, 15:09
Date modified
17 Jun 2022, 16:20
Achizitii.md ID
21058594
CPV
55100000-1 - Servicii hoteliere
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini_en.pdf caiet de sarcini_en.pdf
Bidding Documents
-
17.06.22 15:09
part c_utm_b8o1_admingrid_simp_en.docx
Bidding Documents
-
17.06.22 15:09
part a _b8o3_contract notice.docx
Bidding Documents
-
17.06.22 15:09
part c_utm_b8m1_evalgrid_fees_en.docx
Bidding Documents
-
17.06.22 15:09
b8o7_tenderform_simp_neg_en.docx
Bidding Documents
-
17.06.22 15:09
a14a_declaration_honour_procurement_en (1).docx
Bidding Documents
-
17.06.22 15:09
part a _b8o5_instruction to tenders.docx
Bidding Documents
-
17.06.22 15:09
part b_annex ii_b8e_terms of reference.docx
Bidding Documents
-
17.06.22 15:09
caiet de sarcini_ro.pdf caiet de sarcini_ro.pdf
Bidding Documents
-
17.06.22 15:09
part b_annex i.a_b8o2_draft contract.docx
Bidding Documents
-
17.06.22 15:09
part b_annex v_b8i1_budget.docx
Bidding Documents
-
17.06.22 15:09
part b_annex iv_b8h_experts.xlsx
Bidding Documents
-
17.06.22 15:09
Date:
17 Jun 2022, 16:20
Question's name:
Daca putem sa participam la Licitatie
Question:
Complexul ''La PopaS'' situat in in c. Molovata Noua, pe malul Nistrului, prestam servicii de alimentare, cazare, trenning avind conditiile necesare (sali de conferinta, internet, conditii de trai si sport). La necesitate putem include in suma data si transportul echipei tur-retur. Clientii nostri au fost OSCE, promo-Lex, Mojoritatea Partidelor politice cu diferite programe etc... V-om fi onorati daca ne va fi acceptata participarea noastra la Licitatie. Cu respect, Directorul Serghei Popa
Answer (21 Jun 2022, 09:29):
Conform cerințelor din Caietul de Sarcini, la seviciul solicitat SERVICII DE CAZARE este specificat ca: Hotelul trebuie să fie situat în vecinătatea Facultății Calculatoare, Informatică și Microelectronică, mun. Chișinău, str. Studenților 9/7, bloc 3 al UTM. La fel la seviciul solicitat SERVICII DE ALIMENTARE este specificat ca: Serviciile de alimentare pentru studenți vor fi asigurate de 3 ori pe zi: dimineața și seara - la restaurantul hotelului în care vor fi cazați, iar prânzul va fi servit în blocul UTM. Totodată, Școala de Vară va fi organizată la Universitatea Tehnică a Moldovei și cu participanti din Republica Moldova, care nu necesită cazare. Astfel, specificațiile din Caitul de Sarcini sunt necesare strict de respectat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.