1
Enquiry period
with 16.06.2022 12:08
to 23.06.2022 10:00
2
Bidding period
with 23.06.2022 10:00
to 29.06.2022 10:00
3
Auction
with 30.06.2022 15:00
to 30.06.2022 15:14
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 851 840 MDL
Period of clarifications: 16 Jun 2022, 12:08 - 23 Jun 2022, 10:00
Submission of proposals: 23 Jun 2022, 10:00 - 29 Jun 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație astrazilor locale (s. Pruteni, s. Valea Rusului, s. Cuzmenii Vechi și s. Drujineni) lucrări de sapaturi mecanice cu excavatorul, amenajarea mecanizata a imbracamintei rutiere, lucrari conform caietului de sarcini

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD5944, MOLDOVA, Făleşti, s.Pruteni, s. Pruteni
Web site
---
The contact person
Full name
Angela Manoli
Contact phone
025966882
Purchase data
Date created
16 Jun 2022, 12:08
Date modified
18 Jun 2022, 12:11
Achizitii.md ID
21058477
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_ro.doc
Bidding Documents
documentul unic de achizitie european
16.06.22 12:08
ds_lucrari.doc
Bidding Documents
documentatia standart pentru achizitii de lucrari
16.06.22 12:08
anunt_de_participare_lucrari.signed.pdf anunt_de_participare_lucrari.signed.pdf
tenderNotice
Anunt/Invitatie de participare
16.06.22 12:08
model_declaratie_ro.doc
Bidding Documents
Model de declaraţie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani
16.06.22 12:08
caiet de sarcini_lucrari de reparatie.signed.pdf caiet de sarcini_lucrari de reparatie.signed.pdf
Technical Specifications
Caiet de sarcini/Borderou de lucrari
16.06.22 12:08
Date:
18 Jun 2022, 12:11
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Answer (20 Jun 2022, 12:50):
Conform anuntului de participare, autoritatea contractanta accepta tipul de garantie pentru oferta - Scrisoare de garantie bancara în cuantum de 1 % din valoarea ofertei fără TVA, pe un termen de 60 de zile, (nu mai mic decît termenul de valabilitate a ofertei 60 de zile) parafata de bancă, conform anexei nr.9 din documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări.În scrisoarea de garanție pentru ofertă, conform anexei nr.9 din documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, la solicitarea băncii se va indica urmatoarele rechizite: Primaria comunei Pruteni, cod fiscal-1007601002153; cod IBAN-MD62TRPDAL312120G10598AB, Trezoreria Regionala Nord
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.