Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
29 200 MDL
Period of clarifications:
13 Jun 2022, 14:17 - 18 Jun 2022, 10:00
Submission of proposals:
18 Jun 2022, 10:00 - 23 Jun 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de audit financiar pentru anul 2021
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art.71 alin.1 lit.b.
Argumentare:În vederea asigurării transparenței procedurii de achiziție și asigurarea concurenței și combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achizițiilor publice,dat fiind faptul că a fost depusă o singură ofertă,iar grupul de lucru nu a optat,conform prevederilor specifice,pentru continuarea procedurii de atribuire.
Argumentare:În vederea asigurării transparenței procedurii de achiziție și asigurarea concurenței și combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achizițiilor publice,dat fiind faptul că a fost depusă o singură ofertă,iar grupul de lucru nu a optat,conform prevederilor specifice,pentru continuarea procedurii de atribuire.
Date of cancellation
3 Aug 2022, 11:26
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. 31 August 1989/4
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Jun 2022, 14:17
Date modified
3 Aug 2022, 11:27
Achizitii.md ID
21058216
MTender ID
CPV
79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK