Select the type of procedure
Commercial procurement
21058181
1
Enquiry period
with
12.06.2022 14:27
to 22.06.2022 08:30
to 22.06.2022 08:30
2
Bidding period
with
22.06.2022 08:30
to 03.07.2022 08:00
to 03.07.2022 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
15 000 000 MDL
Period of clarifications:
12 Jun 2022, 14:27 - 22 Jun 2022, 8:30
Submission of proposals:
22 Jun 2022, 8:30 - 3 Jul 2022, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație capitală a Fondului de cazarmă din cadrul Regimentului rachete antiaeriene (Căușeni)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Jun 2022, 14:27
Date modified
16 Jun 2022, 22:47
Achizitii.md ID
21058181
MTender ID
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț de participare omf nr.69_2021 cazarma căușeni.signed.pdf
anunț de participare omf nr.69_2021 cazarma căușeni.signed.pdf
tenderNotice
-
12.06.22 14:27
caiet de sarcini cazarma căușeni.pdf
caiet de sarcini cazarma căușeni.pdf
Technical Specifications
-
13.06.22 20:41
Date:
16 Jun 2022, 22:47
Question's name:
Garantia de buna executie.
Question:
( la incheierea contractului se va accespta garantia de buna executie in forma de retineri succesive din platile lunare ? Stimate Autoritate contractanta de ce va complicati asa , oare e greu de raspuns clar da sau nu).
Sintem toti participantii la procedura data in asteptare de raspunsul care ne va ajuta sa depunem o oferta cu acte pregatite corect si in stricta corespundere cu caietul de sarcini.Cred ca toti participantii o s-a fie multumiti de argumentarea reprezentantului grupului de lucru,pentru ca pe viitor sa nu fie motive de a contesta caietul de sarcini de la procedura data.
Answer (17 Jun 2022, 10:39):
„Garanția de bună execuție a contractului” este principala formă de asigurare a executării acestuia. Prevederile pct.151 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020 stipulează clar că „Autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea pe parcursul perioadei de încheiere a contractului a unei asigurări a executării contractului sub formă de garanție de bună execuție. Garanția de bună execuție a contractului se elaborează conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire și se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorității contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică de lucrări”. Prin urmare, având în vedere categoria, importanța, statutul special (edificiu militar destinat necesităților de apărare a țării) și complexitatea obiectului supus reparației, Autoritatea contractantă nu agreează alte modalități de constituire a Garanției de bună execuție de bună execuție a contractului, decât cele indicate în Anunțul de participare și anume: emisă de o bancă comercială, cu termenul de valabilitate până la 31.12.2023, sau transfer la contul autorităţii contractante, conform datelor bancare indicate în anunțul de participare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK