Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
09.06.2022 15:18
to 20.06.2022 10:00
to 20.06.2022 10:00
2
Bidding period
with
20.06.2022 10:00
to 30.06.2022 10:00
to 30.06.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 882 670 MDL
Period of clarifications:
9 Jun 2022, 15:18 - 20 Jun 2022, 10:00
Submission of proposals:
20 Jun 2022, 10:00 - 30 Jun 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație a fațadei clădirii Consiliului raional Fălești: lucrari de demontare, desfacere de tencuieli interioare sau exterioare la pereti, lucrări de tîmplărie, înlocuirea glafurilor existente la ferestre, tencuieli exterioare sclivisite, repararea profilurilor exterioare, aplicarea manuala a gruntului ș.a lucrări conform caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Jun 2022, 15:18
Date modified
10 Jun 2022, 8:35
Achizitii.md ID
21058051
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a fațadei clădirii Consiliului raional Fălești
Budget: 1882670.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia standart lucrari.docx
Bidding Documents
Documentatia standart pentru lucrari
9.06.22 15:18
caiet de sarcini_fatada.pdf
caiet de sarcini_fatada.pdf
Technical Specifications
Caiet de sarcini/borderoul cu lucrari
9.06.22 15:18
model_declaratie_ro.doc
Bidding Documents
model declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi
9.06.22 15:18
anunt de participare_lucrari_fatada.pdf
anunt de participare_lucrari_fatada.pdf
tenderNotice
Anunt/invitatie de participare la procedura de achizitie
9.06.22 15:18
Date:
10 Jun 2022, 08:35
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Rechizitele bancare va rog pentru Garantie?
Answer (10 Jun 2022, 09:35):
Conform anuntului de participare, autoritatea contractanta accepta tipul de garantie pentru oferta - Scrisoare de garantie bancara în cuantum de 1 % din valoarea ofertei fără TVA, pe un termen de 60 de zile, (nu mai mic decît termenul de valabilitate a ofertei 60 de zile) parafata de bancă, conform anexei nr.9 din documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări;
Totodata conform pct. 19 din anuntului de participare, autoritatea contractanta accepta forma de garantie de buna executie - rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți, în cuantum de 10% din valoarea contractului atribuit.
Date:
13 Jun 2022, 09:10
Question's name:
Garantie bancara
Question:
Conform politicii bancii, OE are nevoie de rechizitele bancare (codul IBAN), chiar dacă este Scrisoare de garantie bancara, atașați vă rog IBAN
Answer (13 Jun 2022, 11:11):
Autoritatea contractanta nu are deschis cont IBAN privind garantiile pentru oferta.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK