1
Enquiry period
with 08.06.2022 11:59
to 18.06.2022 12:00
2
Bidding period
with 18.06.2022 12:00
to 28.06.2022 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 980 000 MDL
Period of clarifications: 8 Jun 2022, 11:59 - 18 Jun 2022, 12:00
Submission of proposals: 18 Jun 2022, 12:00 - 28 Jun 2022, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziția de mobilier pentru sala recent reparată la BM BP Hasdeu filiala M.Lomonosov conform proiectului , bd. Dacia, 4,Chișinău

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Web site
---
The contact person
Full name
Dumitru Popa
Contact phone
022242278
Purchase data
Date created
8 Jun 2022, 11:59
Date modified
13 Jun 2022, 11:34
Achizitii.md ID
21057876
CPV
39120000-9 - Mese, dulapuri, birouri şi biblioteci
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.pdf duae_ro_0.pdf
Bidding Documents
-
8.06.22 11:59
anunt_de_participare_bunuri_22_02_2022.pdf anunt_de_participare_bunuri_22_02_2022.pdf
Bidding Documents
-
8.06.22 12:00
schita final.pdf schita final.pdf
Bidding Documents
-
13.06.22 11:34
Achiziția de mobilier pentru sala recent reparată la BM BP Hasdeu filiala M.Lomonosov conform proiectului , bd. Dacia, 4,Chișinău
Date:
8 Jun 2022, 17:55
Question's name:
loturi separate
Question:
pentru eficienta cheltuielilor publice este mai binevenita separare pe loturi de produse, sa aibă mai multe companii șansă
Answer (18 Jun 2022, 11:10):
În contextul prevederilor art. 39 din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015, autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor, dar nu și obligația.
Date:
8 Jun 2022, 20:37
Question's name:
Documentatia standard
Question:
Buna ziua. Anexati documentatia standard
Answer (18 Jun 2022, 11:22):
https://tender.gov.md/ro/documents-terms/modele-de-documente-achizitii-publice
Date:
8 Jun 2022, 20:39
Question's name:
Specificatiile
Question:
Anexati caietul de sarcini sau specificatiile tehnice cu cantitatea de bunuri solicitate. Informatia din documentul ,,schita.final” nu este suficiet pentru a completa formularele 23 si 22 solicitate de dvs.
Answer (18 Jun 2022, 11:12):
Fromularele 23 și 22 pot fi completate din documentul anexat , unde este indicat cantitatea , pozitia cit si modelul .
Date:
8 Jun 2022, 20:41
Question's name:
Extras de cont
Question:
Extras din contul curent bancar despre disponibilitate de bani lichizi 3 zile. Explicati la ce anume va referiti cu termenul ,,3 zile”
Answer (18 Jun 2022, 11:16):
Extrasul din cont trebuiesa fie cu data nu mai tirziu de 3 zile de la semnarea si depunerea actelor .
Date:
8 Jun 2022, 20:43
Question's name:
Perioada de garantie
Question:
Care este perioada de garantie solicitata e dvs? Specificati perioada.
Answer (18 Jun 2022, 11:19):
Termen minim e de 24 luni pentru mecanisme si mobilierul instalat , daca oferta va avea un termen de garantie mai mare , va fi considerat un avantaj. Agentul economic isi va lua angajamentul pentru a inlatura neajunsurile sau defectiunile in cel mai scurt timp posibil .
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.