Select the type of procedure
Commercial procurement
21057781
1
Enquiry period
with
07.06.2022 13:43
to 17.06.2022 15:43
to 17.06.2022 15:43
2
Bidding period
with
17.06.2022 15:43
to 28.06.2022 15:43
to 28.06.2022 15:43
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
3 400 000 MDL
Period of clarifications:
7 Jun 2022, 13:43 - 17 Jun 2022, 15:43
Submission of proposals:
17 Jun 2022, 15:43 - 28 Jun 2022, 15:43
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparații a etajelor 4 și 5 a edificiului Departamentului Cadastru din mun. Chișinău, str. A. Pușkin, 47
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Jun 2022, 13:43
Date modified
15 Jun 2022, 15:43
Achizitii.md ID
21057781
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Anunţ de participare modificat.signed.pdf
Anunţ de participare modificat.signed.pdf
Documents history
-
Anunţ de participare modificat.signed.pdf
Anunţ de participare modificat.signed.pdf
ID: 3770669b-1615-4d75-8b65-bb738d633d65
tenderNotice
-
Anunţ de participare.signed.pdf
Anunţ de participare.signed.pdf
ID: 3770669b-1615-4d75-8b65-bb738d633d65
tenderNotice
tenderNotice
Anunţ de participare modificat.pdf
13.06.22 11:05
Propunere financiară.signed.pdf
Propunere financiară.signed.pdf
Bidding Documents
Propunere finaciară.pdf
13.06.22 11:05
Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.docx
Documents history
-
Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.docx
ID: 28c2278d-7d64-4f64-acb6-7f67e9167d04
Bidding Documents
-
Anexe la Documentaţia standard (lucrări).docx
ID: 28c2278d-7d64-4f64-acb6-7f67e9167d04
Bidding Documents
Bidding Documents
Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.word
15.06.22 15:43
Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.signed.pdf
Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.signed.pdf
Documents history
-
Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.signed.pdf
Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.signed.pdf
ID: 9ce141db-f4ab-48ae-b691-51c961f70e75
Bidding Documents
-
Anexe la Documentaţia standard (lucrări).signed.pdf
Anexe la Documentaţia standard (lucrări).signed.pdf
ID: 9ce141db-f4ab-48ae-b691-51c961f70e75
Bidding Documents
Bidding Documents
Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.pdf
15.06.22 15:43
Date:
9 Jun 2022, 18:09
Question's name:
Termen de valabilitate a ofertelor 120 zile
Question:
Buna ziua, 120 zile pentru verificarea ofertelor nu este cam mult? Va aduc la cunostinta ca intr-acest timp toti operatorii economici care participa blocheaza bani pentru garantii, Este absurd astfel de termen, inclusiv pentru faptul cresterii preturilor pentru materiale, care de la data participarii si pina peste 120 zile poate creste intreit...Va rugam sa revedeti termenul!
Answer (13 Jun 2022, 11:35):
Buna ziua. Operatorii economici vor depune ofertele în conformitate cu cerinţele expuse în Documentaţia de atribuire la procedura respectivă. Garanţiile pentru oferta se restituie operatorilor economici la finalizarea procedurii de achiziţie, care poate să înregistreze diferite durate de timp.
Date:
13 Jun 2022, 10:51
Question's name:
Elaborarea ofertei
Question:
Buna ziua. In caiet de sarcini, spre exemplu capitolul 2.1 si 3.1, sint expuse lucrari de demolare si lucrari de montare a utilajului in acelasi capitol. Intrebarea: cum aplicam cheltuielile de regie? din manopera sau din toata suma lucrarilor? Deoarece la lucrari de constructie montaj cheltuielile de regie se aplica din toata suma lucrarilor, iar la lucrari de montare a utilajului doar din manopera. Caietul de sarcini a fost elaborat gresit.
Answer (13 Jun 2022, 13:42):
Buna ziua. Cheltuielile limitate vor fi aplicate pentru fiecare subcapitol in conformitate cu CPL.01.01-2012 „Instrucțiuni privind întocmirea devizelor pentru lucrarile de construcții-montaj prin metoda de resurse ”
Date:
13 Jun 2022, 14:47
Question's name:
cs
Question:
p. 90 ce fel de Copac p/u clozet solicitati? poate aveti nevoie de capac?
Answer (14 Jun 2022, 15:16):
Buna ziua,
Capac p/u clozet.
Date:
14 Jun 2022, 19:53
Question's name:
cs
Question:
p. 100, in descrierea lucrarii scrie ca is 23 buc, in cantitate scrie ca is 51 buc. care cantitate e corecta?
Answer (15 Jun 2022, 15:46):
Buna ziua. Cantitatea solicitată de autoritatea contractantă este indicată în Documentaţia de atribuire modificată.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK