1
Enquiry period
with 07.06.2022 13:43
to 17.06.2022 15:43
2
Bidding period
with 17.06.2022 15:43
to 28.06.2022 15:43
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 400 000 MDL
Period of clarifications: 7 Jun 2022, 13:43 - 17 Jun 2022, 15:43
Submission of proposals: 17 Jun 2022, 15:43 - 28 Jun 2022, 15:43

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparații a etajelor 4 și 5 a edificiului Departamentului Cadastru din mun. Chișinău, str. A. Pușkin, 47

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Oxana Bulicanu
Contact phone
022-26-94-54
Purchase data
Date created
7 Jun 2022, 13:43
Date modified
15 Jun 2022, 15:43
Achizitii.md ID
21057781
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
DUAE.docx
Bidding Documents
DUAE.word
7.06.22 13:43
Declaraţie.signed.pdf Declaraţie.signed.pdf
Bidding Documents
Declaraţie.pdf
7.06.22 13:43
DUAE.signed.pdf DUAE.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE.pdf
7.06.22 13:43
Declaraţie.doc
Bidding Documents
Declaraţie.word
7.06.22 13:43
Anunţ de participare modificat.signed.pdf Anunţ de participare modificat.signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare modificat.pdf
13.06.22 11:05
Propunere financiară.signed.pdf Propunere financiară.signed.pdf
Bidding Documents
Propunere finaciară.pdf
13.06.22 11:05
propunere financiară.docx
Bidding Documents
Propunere financiară.word
13.06.22 11:05
Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.docx
Bidding Documents
Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.word
15.06.22 15:43
Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.signed.pdf Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.signed.pdf
Bidding Documents
Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.pdf
15.06.22 15:43
Date:
9 Jun 2022, 18:09
Question's name:
Termen de valabilitate a ofertelor 120 zile
Question:
Buna ziua, 120 zile pentru verificarea ofertelor nu este cam mult? Va aduc la cunostinta ca intr-acest timp toti operatorii economici care participa blocheaza bani pentru garantii, Este absurd astfel de termen, inclusiv pentru faptul cresterii preturilor pentru materiale, care de la data participarii si pina peste 120 zile poate creste intreit...Va rugam sa revedeti termenul!
Answer (13 Jun 2022, 11:35):
Buna ziua. Operatorii economici vor depune ofertele în conformitate cu cerinţele expuse în Documentaţia de atribuire la procedura respectivă. Garanţiile pentru oferta se restituie operatorilor economici la finalizarea procedurii de achiziţie, care poate să înregistreze diferite durate de timp.
Date:
13 Jun 2022, 10:51
Question's name:
Elaborarea ofertei
Question:
Buna ziua. In caiet de sarcini, spre exemplu capitolul 2.1 si 3.1, sint expuse lucrari de demolare si lucrari de montare a utilajului in acelasi capitol. Intrebarea: cum aplicam cheltuielile de regie? din manopera sau din toata suma lucrarilor? Deoarece la lucrari de constructie montaj cheltuielile de regie se aplica din toata suma lucrarilor, iar la lucrari de montare a utilajului doar din manopera. Caietul de sarcini a fost elaborat gresit.
Answer (13 Jun 2022, 13:42):
Buna ziua. Cheltuielile limitate vor fi aplicate pentru fiecare subcapitol in conformitate cu CPL.01.01-2012 „Instrucțiuni privind întocmirea devizelor pentru lucrarile de construcții-montaj prin metoda de resurse ”
Date:
13 Jun 2022, 14:47
Question's name:
cs
Question:
p. 90 ce fel de Copac p/u clozet solicitati? poate aveti nevoie de capac?
Answer (14 Jun 2022, 15:16):
Buna ziua, Capac p/u clozet.
Date:
14 Jun 2022, 19:53
Question's name:
cs
Question:
p. 100, in descrierea lucrarii scrie ca is 23 buc, in cantitate scrie ca is 51 buc. care cantitate e corecta?
Answer (15 Jun 2022, 15:46):
Buna ziua. Cantitatea solicitată de autoritatea contractantă este indicată în Documentaţia de atribuire modificată.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.