Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
28.05.2022 11:36
to 07.06.2022 12:00
to 07.06.2022 12:00
2
Bidding period
with
07.06.2022 12:00
to 02.07.2022 08:30
to 02.07.2022 08:30
3
Auction
with
04.07.2022 15:00
to 04.07.2022 15:09
to 04.07.2022 15:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 000 000 MDL
Period of clarifications:
28 May 2022, 11:36 - 7 Jun 2022, 12:00
Submission of proposals:
7 Jun 2022, 12:00 - 2 Jul 2022, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Date GPS pentru transport public din mun.Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 May 2022, 11:36
Date modified
2 Jun 2022, 15:53
Achizitii.md ID
21057310
MTender ID
CPV
63700000-6 - Servicii anexe pentru transportul terestru, naval şi aerian
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest cost
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf
anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf
Documents history
-
anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf
anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf
ID: 183d9985-7cf0-4ee6-bffa-0fe62a3f0d47
Bidding Documents
-
anunt de participare .pdf
anunt de participare .pdf
ID: 183d9985-7cf0-4ee6-bffa-0fe62a3f0d47
Bidding Documents
Bidding Documents
ANUNȚ DE PARTICIPARE
2.06.22 15:53
Date:
30 May 2022, 09:14
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Va rugam sa atasati caietul de sarcini
Answer (30 May 2022, 11:54):
Buna ziua , caietul de sarcini este atasat, va rugam sa verificați rubrica Documentele procedurii de achiziție
https://achizitii.md/ro/public/tender/21057310/lot/11576794/
Date:
3 Jun 2022, 12:24
Question's name:
Cerinte functionale fata de echipamente si transferul de date
Question:
Buna ziua,
in cadrul caietului de sarcini, in Capitolul III, p. 3.1. j) - este solicitata posibilitatea de a adauga alte echipamente hardware in vederea cresterii complexitatii solutiei initiale - doar la cerere:
Si anume:
- Citirea de date CAN;
- Senzor de monitorizarc а consumului/nivelului de combustibil;
- Senzori cu diferite specificatii: Теmреrаturа, umiditate, miscare etc;
- senzori de calitate а aerului;
- Identificare de sofer prin diferite modalitati carduri RF, Tag-uri etc;
- Display hаrdwаrе care sa prezinte soferului functionalitatea dispozitivului, precum si аfiseaza, functionarea echipamentului in timp rеаl:
- Functional/nefunctional;
- Trimite date сatrе sеrvеr sau пu;
- Cu semnal GPS / Fara semnal GPS.
Respectiv, intrebarea este urmatoarea: toate aceste echipamente mentionate trebuie sa fie incluse in oferta pentru solutia initiala sau doar posibilitatea de a le conecta ulterior la cerere contra cost aditional?
Answer (6 Jun 2022, 08:01):
Buna ziua, doar posibilitatea de a le conecta ulterior la cerere contra cost adițional.
Date:
3 Jun 2022, 12:27
Question's name:
Durata contractului
Question:
Conform caietului de sarcini si invitatiei, perioada contractuala descrisa este - 24 luni, iar in datele achizitiei plasate pe platforma este indicata urmatoarea durata a contractului:
4 iul 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Rugam sa precizati concret care este totusi perioada preconizata a contractului.
Multumim
Answer (3 Jun 2022, 13:21):
Buna ziua confirmăm că durata contractului va fi: 24 de luni din data semnării, conform anunțului de participare
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK