1
Enquiry period
with 24.05.2022 16:18
to 01.06.2022 14:20
2
Bidding period
with 01.06.2022 14:20
to 08.06.2022 14:50
3
Auction
with 09.06.2022 15:00
to 09.06.2022 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 200 000 MDL
Period of clarifications: 24 May 2022, 16:18 - 1 Jun 2022, 14:20
Submission of proposals: 1 Jun 2022, 14:20 - 8 Jun 2022, 14:50
Auction start date: 9 Jun 2022, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Ana Mistreanu
Contact phone
022250271
Purchase data
Date created
24 May 2022, 15:37
Date modified
27 May 2022, 11:47
Estimated value (without VAT)
200 000 MDL
The minimum downward of the price
20 MDL
Achizitii.md ID
21057042
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Contract period
7 Jun 2022 16:10 - 31 Dec 2022 16:13
List of positions
1)
Title
Materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 66.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Documentația standart materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare.pdf Documentația standart materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare.pdf
Bidding Documents
Documentația standart materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare
24.05.22 16:18
duae materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare.pdf duae materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare.pdf
Bidding Documents
DUAE materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare.
24.05.22 16:18
Caiet de sarcini materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare.pdf Caiet de sarcini materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare
24.05.22 16:18
anunț de participare consumabile iii.pdf anunț de participare consumabile iii.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare III
27.05.22 11:47
Lot documents
Caiet de sarcini materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare.pdf
Caiet de sarcini materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare
24.05.22 16:18
duae materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare.pdf
DUAE materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare
24.05.22 16:18
Documentația standart materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare.pdf
Documentația standart materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare
24.05.22 16:18
anunț de participare consumabile iii.pdf
Anunț de participare materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare III
27.05.22 11:47

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Venomnet-Lux

Normalized price: 241 000 MDL
Status: Winner
Reason: Ofertantul corespunde cerințelor tehnice și de preț
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

TRIOMAC SRL

Normalized price: 252 995 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Materiale consumabile pentru imprimante și copiatoare
Date:
26 May 2022, 11:35
Question's name:
Separarea bunurilor
Question:
Stimată Autoritatea contractantă, în cerințele caietului de sarcini, consumabilele sunt împărțite în 2 loturi cu cerința autorizării/MAF de la producător, în timp ce marca Xerox este evidențiată ca lot separat, iar restul mărcilor sunt colectate într-un singur lot. Dorim să Vă atragem atenția asupra faptului că acest lucru limitează semnificativ posibilitățile de participare a diferitelor companii, deoarece autorizarea diferitelor mărci de producători din aceeași categorie de mărfuri nu este posibilă pentru un singur partener. Prin urmare, Vă rugăm să separați bunuri pe poziții aparte sau loturi dupa criteriul a mărcilor de produse sau să excludeți cerința autorizației de la producator. Multumim anticipat!
Answer (27 May 2022, 11:21):
Buna ziua, grupul de lucru a decis excluderea din documentele obligatorii deținerea Autorizației de la producător sau Atorizație de la distribuitor local , cu modificarea anunțului de participare.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications