1
Enquiry period
with 23.05.2022 17:09
to 25.05.2022 12:00
2
Bidding period
with 25.05.2022 12:00
to 30.05.2022 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 480 000 MDL
Period of clarifications: 23 May 2022, 17:09 - 25 May 2022, 12:00
Submission of proposals: 25 May 2022, 12:00 - 30 May 2022, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de reparație a imprimantelor și aparatelor de multiplicare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
The contact person
Full name
Vitalie Cojocaru
Contact phone
022256797, 068768855
Purchase data
Date created
23 May 2022, 17:09
Date modified
24 May 2022, 9:45
Achizitii.md ID
21056987
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
-
23.05.22 17:09
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
23.05.22 17:09
documente standard.docx
Bidding Documents
-
23.05.22 17:09
Servicii de reparație a imprimantelor și aparatelor de multiplicare
Date:
24 May 2022, 09:45
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Specificatie de pret va fi prezentata pentru pretul la fiecare piesa aparte? evaluarea se va face conform cantitatii imprimantelor? unele pozitii din lista nu dispun de piesele mentionate. Va rugam sa modificati caietul sarcini.
Answer (25 May 2022, 08:40):
Bună ziua. suplimentar la caietul de sarcini vă comunicăm că: 1. pentru imprimantele expuse în caietul de sarcini sub punctele: 14, 40, 51, 53, 54, 57, vor fi îndeplinite servicii de mentenanță conform punctelor 1, 2, 3 din caietul de sarcini; 2. pentru celelalte imprimante vor fi îndeplinite serviciile de mentenanță cu schimbul tuturor pieselor enumerate în caietul de sarcini. Astfel la întocmirea ofertelor financiare operatorii economici urmează să țină cont de precizările de mai sus.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.