1
Enquiry period
with 18.05.2022 11:38
to 25.05.2022 15:00
2
Bidding period
with 25.05.2022 15:00
to 31.05.2022 15:00
3
Auction
with 03.06.2022 09:00
to 03.06.2022 15:51
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 455 242,50 MDL
Period of clarifications: 18 May 2022, 11:38 - 25 May 2022, 15:00
Submission of proposals: 25 May 2022, 15:00 - 31 May 2022, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziţionarea produselor alimentare la grădiniţa de copii "Viorica", semestrul II, anul 2022

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4579, MOLDOVA, Dubăsari, s.Pîrîta, s.Pîrîta r.Dubăsari
Web site
---
The contact person
Full name
Soltan Iurie
Contact phone
079463750
Purchase data
Date created
18 May 2022, 11:38
Date modified
19 May 2022, 13:56
Achizitii.md ID
21056675
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
19 May 2022, 13:56
Question's name:
Actele necesare
Question:
Va rugam sa publicati si lista actelor necesare pentru participare.
Answer (20 May 2022, 09:25):
buna ziua! 1. Date despre participant 2.Certificat de conformitate 3.Specificaţii tehnice 4.Certificat sanitar-veterinar 5.Certificat de inspecţie a calităţii 6.Certificat de buna executare a contractelor 7.Decizia privind înregistrarea persoanei juridice 8.Extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice 9.Certificat fondator 10. Certificat cu privire la personalul specializat necesar îndeplinirii contractului 11. Informaţie privind disponibilitatea bunurilor ofertei 12.Certificat deţinere cont de decontare la bancă 13. Certificat privind lipsa sau existenţa restanţelor faţă de bugetul public naţional 14. Autorizaţie sanitar-veterinară de funcţionare 15. Formular informativ despre ofertant 16. Formularul ofertei 17. Formularul standart al documentului unic de achiziţii european 18. Certificat d inofensivitate
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.