Public procurement
21056251
Obiectul Servicii de transport rutier (șoferi pentru transportarea personalului Serviciului 112
1
Enquiry period
with 10.05.2022 17:08
to 19.05.2022 11:35
to 19.05.2022 11:35
2
Bidding period
with 19.05.2022 11:35
to 24.05.2022 14:00
to 24.05.2022 14:00
3
Auction
25.05.2022 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
70 000 MDL
Period of clarifications:
10 May 2022, 17:08 - 19 May 2022, 11:35
Submission of proposals:
19 May 2022, 11:35 - 24 May 2022, 14:00
Auction start date:
25 May 2022, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Asigurarea serviciilor de transport între următoarele adrese: str. Dacia 58/C, com. Băcioi, mun. Chișinău și str. Toma Ciorbă 32, mun. Chișinău.
Obligațiile de bază ale prestatorului: Asigură transportarea angajaților Instituției Publice ,,Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112” 24/24 ore, 7 zile pe săptămână conform graficului flexibil (40 ore pe săptămână) inclusiv zilele de odihnă și sărbătoare.
Achitarea pentru serviciul prestat se va efectua din momentul semnării contractului, lunar, în termen de 14 zile lucrătoare corespunzător timpului efectiv a serviciului prestat, finalizat cu semnarea actului de predare-primire. Suma constituie prestarea serviciilor pentru 7 luni (01.06.-31.12.2022).
Cerințele de bază față de conducătorii auto:
- Permis de conducere cat. B, D. (MD), valabil;
- Certificat de competență profesională cat. D (MD), valabil;
- Experiență minim 3 ani;
- Apt din punct de vedere medical;
- Cunoștințe în domeniul tehnicii auto;
- Fără antecedente penale;
- Persoana responsabilă și serioasă;
Obligațiile suplimentare ale prestatorului: să informeze conducerea Serviciului 112 despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului și despre măsurile luate.
Obligațiile de bază ale prestatorului: Asigură transportarea angajaților Instituției Publice ,,Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112” 24/24 ore, 7 zile pe săptămână conform graficului flexibil (40 ore pe săptămână) inclusiv zilele de odihnă și sărbătoare.
Achitarea pentru serviciul prestat se va efectua din momentul semnării contractului, lunar, în termen de 14 zile lucrătoare corespunzător timpului efectiv a serviciului prestat, finalizat cu semnarea actului de predare-primire. Suma constituie prestarea serviciilor pentru 7 luni (01.06.-31.12.2022).
Cerințele de bază față de conducătorii auto:
- Permis de conducere cat. B, D. (MD), valabil;
- Certificat de competență profesională cat. D (MD), valabil;
- Experiență minim 3 ani;
- Apt din punct de vedere medical;
- Cunoștințe în domeniul tehnicii auto;
- Fără antecedente penale;
- Persoana responsabilă și serioasă;
Obligațiile suplimentare ale prestatorului: să informeze conducerea Serviciului 112 despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului și despre măsurile luate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, com. Băcioi, str. Dacia bd., 58/C
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
11 May 2022, 7:59
Estimated value (without VAT)
70 000 MDL
The minimum downward of the price
100 MDL
Achizitii.md ID
21056251
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, str. Toma Ciorbă, 32, mun. Chișinău, com. Băcioi, bd. Dacia 58/C
Contract period
1 Jun 2022 03:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de transport rutier (șoferi pentru transportarea personalului Serviciului 112
CPV: 60100000-9 - Road transport services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Evghenii Popusoi
Normalized price:
70 000 MDL
Status:
Winner
Corespunde cerintelor înaintate de către autoritatea contractantă
30.05.22 11:27
Reason: Corespunde cerintelor înaintate de către autoritatea contractantă
Qualification documents
Documents provided with the proposal
declaratiaprivindvalabilitateaoferteisemnat.pdf
ID: 53570f05-7c4f-4cd6-b9f5-db9304bfe315
Documents of submission
Date of download:
24.05.22 11:25
Opening date:
24.05.22 14:00
duae112semnat.pdf
ID: b953cb35-e94b-4f48-bb76-e5ae744566ab
Eligibility documents
Date of download:
24.05.22 11:25
Opening date:
24.05.22 14:00
cereredeparticiparesemnat.pdf
ID: 4e8c7785-d1a8-4e2c-9e98-e5d6f70f5b15
Qualification documents
Date of download:
24.05.22 11:25
Opening date:
25.05.22 15:03
specificatiatehnicasemnat.pdf
ID: 68ffb9a3-bd71-467f-9cc3-4d77a8746626
x_technicalDocuments
Date of download:
24.05.22 11:25
Opening date:
25.05.22 15:03
specificatiadepretsemnat.pdf
ID: 6a12fbc8-5b9d-4c37-ac4e-96ad5760a4d9
Financial proposal
Date of download:
24.05.22 11:25
Opening date:
25.05.22 15:03
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK