1
Enquiry period
with 03.05.2022 16:57
to 08.05.2022 17:00
2
Bidding period
with 08.05.2022 17:00
to 12.05.2022 17:00
3
Auction
13.05.2022 14:55
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 130 000 MDL
Period of clarifications: 3 May 2022, 16:57 - 8 May 2022, 17:00
Submission of proposals: 8 May 2022, 17:00 - 12 May 2022, 17:00
Auction start date: 13 May 2022, 14:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, HG nr.520/2010 și HG nr.1191/2010. GOST 572-60
Etichetarea și marcarea: Legea nr.279/2017.
Ambalaj: Saci de polipropilenă 25-50 kg .
1. Condiţii de livrare a mărfii:
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei alimentare (comanda va fi înaintată cu cel puțin 7 zile pînă la livrare) în garnizoana Chişinău, pe parcursul lunilor mai - noiembrie, anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare, remise la adresa electronică (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22, adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
- la livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatului de inofensivitate confirmată prin ştampila umedă a solicitantului certificatului şi a Ofertantului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Colesnic Elena
Contact phone
022-25-21-28
Purchase data
Date created
3 May 2022, 16:35
Date modified
6 May 2022, 11:41
Estimated value (without VAT)
130 000 MDL
The minimum downward of the price
520 MDL
Achizitii.md ID
21055914
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Lupu 37
Contract period
26 May 2022 16:39 - 23 Dec 2022 16:43
List of positions
1)
Title
Crupă de mei CPV: 03211000-3 - Cereals
Quantity: 10000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
Documentatia standard.signed.pdf Documentatia standard.signed.pdf
Draft contract - special conditions
Documentatia standard
3.05.22 16:57
DUAE.doc
Bidding Documents
Documentul unic de achiziții european
3.05.22 16:57
Documentatia standard.docx
Draft contract - special conditions
Documentatia standard
3.05.22 16:57
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participar
3.05.22 16:57

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Delmix Prim SRL

Normalized price: 173 100 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is unacceptable
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications