Select the type of procedure
Commercial procurement
21055755
1
Enquiry period
with
28.04.2022 11:57
to 05.05.2022 09:42
to 05.05.2022 09:42
2
Bidding period
with
05.05.2022 09:42
to 09.05.2022 04:42
to 09.05.2022 04:42
3
Auction
with
10.05.2022 15:00
to 10.05.2022 15:09
to 10.05.2022 15:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
795 059,70 MDL
Period of clarifications:
28 Apr 2022, 11:57 - 5 May 2022, 9:42
Submission of proposals:
5 May 2022, 9:42 - 9 May 2022, 4:42
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ginta Latină nr.9
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Apr 2022, 11:57
Date modified
3 May 2022, 9:42
Achizitii.md ID
21055755
MTender ID
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Budget: 795059.7 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia standarta_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5) (1) (4).docx
Documents history
-
documentatia standarta_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5) (1) (4).docx
ID: 445565cc-d3bf-4122-ae77-8a271c3ab48c
Bidding Documents
-
documentatia standarta_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5) (1) (4).docx
ID: 445565cc-d3bf-4122-ae77-8a271c3ab48c
Bidding Documents
-
documentatia standarta_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5) (1) (1).docx
ID: 445565cc-d3bf-4122-ae77-8a271c3ab48c
Bidding Documents
Bidding Documents
Modificat
3.05.22 09:42
Date:
3 May 2022, 08:32
Question's name:
Anexa nr.12
Question:
Buna ziua, atasati va rog si anexa nr 12-DECLARAȚIE
”Privind lista principalelor livrari/prestări efectuate în ultimii 3 ani de activitate”
Answer (3 May 2022, 09:35):
Multumim, vizualizati modificarea.
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Date:
3 May 2022, 15:43
Question's name:
prezentarea contractelor de muncă
Question:
Vă rugăm respectuos să schimbați cerința privind prezentarea copiilor contractelor de muncă de la pagina 7 (jos) din anunțul de participare. Contractul individual de muncă este un document confidențial. În calitate de dovadă a angajării servește ordinul de angajare. Vă rugăm să respectați prevederile art. 22 alin. (2) din legea Nr. 131/2015 care indică expres care documente justificative pot fi solicitate. Solicitarea contractului individual de muncă este contrar legii.
Answer (4 May 2022, 14:33):
AC va tine cont de solicitarea dvs.
Vă rog mult OE participanti in cadrul procedurii de achizitie publică- veti prezenta contractele doar la solicitarea AC
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Date:
3 May 2022, 15:59
Question's name:
Separarea meniurilor pe categorii de vîrste
Question:
Vă rugăm să indicați că meniurile trebuie să fie divizate pe categorii de vîrste. Atît Ordinul comun al Ministerului Educației și Cercetării și Ministerului Finanțelor (nr. 118 din 24 februarie 2022/nr. 31 din 24 februarie) cu privire la normele financiare pentru alimentarea copiilor/elevilor din instituțiile de învățământ cît și ordinul nr. 332 din 07.03.2022 al DGETS mun. Chișinău prevăd că meniurile și normele financiare sunt divizate separat pe categorii de vîrstă. Aceeași cerință este indicată și în Recomandările pentru un Regim Alimentar Sănătos și Activitate fizică adecvată în instituțiile de învățămînt din Republica Moldova aprobat prin Ordinul Ministerului Sănătății nr. 638 din 12.08.2016.
Answer (4 May 2022, 14:31):
Răspuns:vă multumim pentru recomandare, OE participanți la procedura de achiziție prin COP vor respecta prevederile OMS nr.638 din 12.08.2016 și anume tabela nr.6, anexa nr.1.
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Date:
3 May 2022, 16:01
Question's name:
Separarea meniurilor după sezon
Question:
Vă rugăm respectuos să modificați cerințele privind meniul, astfel încît să nu fie solicitat un singur meniu ci două meniuri - unul pentru toamnă-primăvară, iar altul pentru vară-toamnă, or ambele sezoane se perindează pe parcursul executării viitorului contract: o parte se va executa primăvara, deci primul sezon, iar altă parte se va executa toamna - al doilea sezon.
Cerința privind separarea meniurilor se regăsește în Recomandările pentru un Regim Alimentar Sănătos și Activitate fizică adecvată în instituțiile de învățămînt din Republica Moldova aprobate prin Ordinul Ministerului Sănătății nr. 638 din 12.08.2016.
Answer (4 May 2022, 14:32):
Drep raspuns la solicitarea dvs, vă aducem la cunostinta că OE- va respecta întocmai HG Nr. 722 din 18-07-2018 si anume INSTRUCȚIUNE Organizarea alimentației copiilor și elevilor în instituțiile de învățămînt general care prevede următoarele măsuri la pct.5 alin.3
3) planificarea nemijlocită a alimentației copiilor şi elevilor – elaborarea meniurilor-model de 10 zile, cu specific de sezon, coordonarea acestora, la începutul anului școlar, cu subdiviziunile teritoriale ale Agenției Naționale pentru Sănătate Publică și plasarea acestora pe pagina web oficială a instituției, elaborarea meniurilor zilnice de repartiție și a sortimentului de produse;
la moment AC solicita meniul Primavara- ulterior toamna veti prezenta meniul Toamnă- Iarnă
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK