1
Enquiry period
with 28.04.2022 11:57
to 05.05.2022 09:42
2
Bidding period
with 05.05.2022 09:42
to 09.05.2022 04:42
3
Auction
with 10.05.2022 15:00
to 10.05.2022 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 795 059,70 MDL
Period of clarifications: 28 Apr 2022, 11:57 - 5 May 2022, 9:42
Submission of proposals: 5 May 2022, 9:42 - 9 May 2022, 4:42
Auction start date: 10 May 2022, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ginta Latină nr.9
Web site
---
The contact person
Full name
Viorica Stefanita
Contact phone
069276601
Purchase data
Date created
28 Apr 2022, 11:54
Date modified
3 May 2022, 9:42
Estimated value (without VAT)
795 059,70 MDL
The minimum downward of the price
0,50 MDL
Achizitii.md ID
21055755
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ginta Latină nr.9
Contract period
16 May 2022 11:57 - 31 Dec 2022 11:57
List of positions
1)
Title
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022 CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-
28.04.22 11:57
declaratie_ro.doc
Clarification of Tender Documents
-
28.04.22 12:00
duae (1).doc
Eligibility Criteria
-
28.04.22 12:00
documentatia standarta_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5) (1) (4).docx
Bidding Documents
Modificat
3.05.22 09:42

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IMAP Adolescenta

Normalized price: 795 059,70 MDL
Status: Winner
Reason: Astfel, în rezultatul reevaluării ofertelor, precum şi a verificării datelor documentelor de calificare ale ofertanţilor prezentate conform cerinţelor/modului expus în documentaţia de atribuire, pentru lotul respectiv se desemnează câştigător ÎMAP „Adolescența”, întrucât a obţinut 100 puncte total calculate. În această ordine de idei, informăm ÎMAP „Adolescența” că conform prevederilor legale, după împlinirea termenului de aşteptare/6 zile calendaristice, urmează semnarea contractului de prestare a serviciilor achiziționate iar până la semnarea contractului solicităm prezentarea garanţiei de bună execuţie a contractului ce constituie 5% din valoarea ofertei prezentate.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Savuros Prim

Normalized price: 795 059,70 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bidder does not meet technical and / or professional capacity
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Date:
3 May 2022, 15:43
Question's name:
prezentarea contractelor de muncă
Question:
Vă rugăm respectuos să schimbați cerința privind prezentarea copiilor contractelor de muncă de la pagina 7 (jos) din anunțul de participare. Contractul individual de muncă este un document confidențial. În calitate de dovadă a angajării servește ordinul de angajare. Vă rugăm să respectați prevederile art. 22 alin. (2) din legea Nr. 131/2015 care indică expres care documente justificative pot fi solicitate. Solicitarea contractului individual de muncă este contrar legii.
Answer (4 May 2022, 14:33):
AC va tine cont de solicitarea dvs. Vă rog mult OE participanti in cadrul procedurii de achizitie publică- veti prezenta contractele doar la solicitarea AC
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Date:
3 May 2022, 15:59
Question's name:
Separarea meniurilor pe categorii de vîrste
Question:
Vă rugăm să indicați că meniurile trebuie să fie divizate pe categorii de vîrste. Atît Ordinul comun al Ministerului Educației și Cercetării și Ministerului Finanțelor (nr. 118 din 24 februarie 2022/nr. 31 din 24 februarie) cu privire la normele financiare pentru alimentarea copiilor/elevilor din instituțiile de învățământ cît și ordinul nr. 332 din 07.03.2022 al DGETS mun. Chișinău prevăd că meniurile și normele financiare sunt divizate separat pe categorii de vîrstă. Aceeași cerință este indicată și în Recomandările pentru un Regim Alimentar Sănătos și Activitate fizică adecvată în instituțiile de învățămînt din Republica Moldova aprobat prin Ordinul Ministerului Sănătății nr. 638 din 12.08.2016.
Answer (4 May 2022, 14:31):
Răspuns:vă multumim pentru recomandare, OE participanți la procedura de achiziție prin COP vor respecta prevederile OMS nr.638 din 12.08.2016 și anume tabela nr.6, anexa nr.1.
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Date:
3 May 2022, 16:01
Question's name:
Separarea meniurilor după sezon
Question:
Vă rugăm respectuos să modificați cerințele privind meniul, astfel încît să nu fie solicitat un singur meniu ci două meniuri - unul pentru toamnă-primăvară, iar altul pentru vară-toamnă, or ambele sezoane se perindează pe parcursul executării viitorului contract: o parte se va executa primăvara, deci primul sezon, iar altă parte se va executa toamna - al doilea sezon. Cerința privind separarea meniurilor se regăsește în Recomandările pentru un Regim Alimentar Sănătos și Activitate fizică adecvată în instituțiile de învățămînt din Republica Moldova aprobate prin Ordinul Ministerului Sănătății nr. 638 din 12.08.2016.
Answer (4 May 2022, 14:32):
Drep raspuns la solicitarea dvs, vă aducem la cunostinta că OE- va respecta întocmai HG Nr. 722 din 18-07-2018 si anume INSTRUCȚIUNE Organizarea alimentației copiilor și elevilor în instituțiile de învățămînt general care prevede următoarele măsuri la pct.5 alin.3 3) planificarea nemijlocită a alimentației copiilor şi elevilor – elaborarea meniurilor-model de 10 zile, cu specific de sezon, coordonarea acestora, la începutul anului școlar, cu subdiviziunile teritoriale ale Agenției Naționale pentru Sănătate Publică și plasarea acestora pe pagina web oficială a instituției, elaborarea meniurilor zilnice de repartiție și a sortimentului de produse; la moment AC solicita meniul Primavara- ulterior toamna veti prezenta meniul Toamnă- Iarnă
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications