1
Enquiry period
with 21.04.2022 18:54
to 01.05.2022 08:30
2
Bidding period
with 01.05.2022 08:30
to 11.05.2022 00:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 6 141 986 MDL
Period of clarifications: 21 Apr 2022, 18:54 - 1 May 2022, 8:30
Submission of proposals: 1 May 2022, 8:30 - 11 May 2022, 0:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrari de întreținere și reparație a drumurilor locale din raionul Florești

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), bd.Victoriei nr.2
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Stratulat
Contact phone
025020254
Purchase data
Date created
21 Apr 2022, 18:54
Date modified
21 Apr 2022, 22:34
Achizitii.md ID
21055519
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunț de participare .pdf anunț de participare .pdf
Bidding Documents
-
21.04.22 18:54
ds_lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
21.04.22 18:54
duae_ro_0.docx
Bidding Documents
-
21.04.22 18:54
Lucrări de reparații curente a drumurilor locale cu acoperire din piatră spartă
Date:
21 Apr 2022, 22:34
Question's name:
LOCATIA?
Question:
Reieșind din caietul de sarcini concluzionăm că tot volumul de lucrări urmează a fi executat într-o localitate, sau a fost omisă poziția de dislocare a utilajelor de la un punct de lucru la altul?
Answer (22 Apr 2022, 11:09):
Lucrările de întreținere si reparație curenta a drumurilor local, se execută conform programului și planului de întreținere și reparație a drumurilor locale, în denumirea loturilor este indicat indicele drumurilor pe care urmează să fie efectuate lucrările de întreținere. Dislocarea utilajului se include prețul utilajului conform normativelor în vigoare vezi CPL.01.04-2012Instrucţiuni privind determinarea cheltuielilor de deviz pentru funcţionarea utilajelor de construcţii pct. 4.1și 4.8.2
Date:
22 Apr 2022, 18:14
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Answer (26 Apr 2022, 15:15):
transfer la contul autorității contractante ( cu atașarea dovezii transferului) Beneficiarul plății: Consiliul raional Florești Codul fiscal: 1007601010426 Contul de decontare: MD78TRPCDM518410A01030AA Contul trezorerial: TREZMD2X cu nota Garanția pentru ofertă la procedura de achiziție publică nr._____ din ______ Confirmat prin semnătură electronică
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.