1
Enquiry period
with 20.04.2022 14:58
to 27.04.2022 11:30
2
Bidding period
with 27.04.2022 11:30
to 04.05.2022 11:30
3
Auction
05.05.2022 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 91 666,66 MDL
Period of clarifications: 20 Apr 2022, 14:58 - 27 Apr 2022, 11:30
Submission of proposals: 27 Apr 2022, 11:30 - 4 May 2022, 11:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea serviciilor de elaborare a documentației de proiect și deviz cu privire la Proiectul de execuție (PE) pentru ,,Replanificarea și reparația încăperilor existente în vederea amplasării sediului Consiliului Superior al Procurorilor”

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Demian
Contact phone
061115598
Purchase data
Date created
20 Apr 2022, 14:58
Date modified
20 Apr 2022, 15:02
Achizitii.md ID
21055392
CPV
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturală
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentatie standard.signed.pdf documentatie standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația Standart - pdf
20.04.22 14:58
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
20.04.22 14:58
documentatie standard.docx
Bidding Documents
Documentația Standart - word
20.04.22 15:02
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.