Select the type of procedure
Commercial procurement
21055040
1
Enquiry period
with
19.04.2022 12:20
to 28.04.2022 10:00
to 28.04.2022 10:00
2
Bidding period
with
28.04.2022 10:00
to 09.05.2022 10:00
to 09.05.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
920 000 MDL
Period of clarifications:
19 Apr 2022, 12:20 - 28 Apr 2022, 10:00
Submission of proposals:
28 Apr 2022, 10:00 - 9 May 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrărilor de reparație a subsolului blocului de studii din str. Bănulescu-Bodoni, 33
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bănulescu-Bodoni 33
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Apr 2022, 12:20
Date modified
22 Apr 2022, 12:10
Achizitii.md ID
21055040
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a subsolului blocului de studii din str. Bănulescu-Bodoni, 33
Budget: 920000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
2022 lt mircea eliade caietul de sarcini.doc
Documents history
-
2022 lt mircea eliade caietul de sarcini.doc
ID: ab3ec0a6-8f02-4b3c-b525-eea52a9f9013
Bidding Documents
-
2022 lt mircea eliade caietul de sarcini.doc
ID: ab3ec0a6-8f02-4b3c-b525-eea52a9f9013
Bidding Documents
-
caiet de sarcin form.nr.1.doc
ID: ab3ec0a6-8f02-4b3c-b525-eea52a9f9013
Bidding Documents
Bidding Documents
Caiet de sarcini
22.04.22 12:10
Date:
20 Apr 2022, 08:23
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Va ror sa concretizati:
poz.24- Sectiunea cablului
poz.25- Modelul corpurilor de iluminat
poz.26- Intrerupator uni sau bipolar. Multumesc si sarbatori frumoase.
Answer (22 Apr 2022, 12:26):
Buna ziua. Caietul de sarcini a fost modificat cu data de 22.04.2022.A fost exclusa pozitia cu electricitaea.
Date:
20 Apr 2022, 10:29
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua.Spuneti Va rog, cheltuielile pe apa si energie electrica le suporta Beneficiarul sau punem pret?
Answer (20 Apr 2022, 12:36):
Consumul de energie electrica si apa vor fi suportate de beneficiar. Valoarea pentru acesti indicatori va fi 0.00 lei. In cazul cind unii operatori economici vor prezenta oferta cu calcului acestor norme la evaluarea ofertelor se va exclude suma consumului de apa si energie electrica.
Date:
21 Apr 2022, 08:13
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (26 Apr 2022, 10:36):
In baza cerintelor solicitate din anuntul de participare punct. 5 Garanţia pentru ofertă 1% se prezinta in Original - cu semnătura electronică a OE Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială), conform anexei nr.9 din Documentația Standard . Astfel garantia bancara va fi emisa de o banca comerciala si nu va fi depusa la contul autoritatii contractante.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK