Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
13.04.2022 10:34
to 26.04.2022 11:00
to 26.04.2022 11:00
2
Bidding period
with
26.04.2022 11:00
to 04.05.2022 11:00
to 04.05.2022 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 030 490 MDL
Period of clarifications:
13 Apr 2022, 10:34 - 26 Apr 2022, 11:00
Submission of proposals:
26 Apr 2022, 11:00 - 4 May 2022, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
lucrări de pavare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Apr 2022, 10:34
Date modified
13 Apr 2022, 10:43
Achizitii.md ID
21054965
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de amenajare (cu pavaj) a str. Stefan cel Mare și Sfânt nr. 114-118 (curtea blocului nr. 114-LT Ioan Vodă), mun. Cahul
Budget: 648610.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lucrări de amenajare (cu pavaj) str. M. Frunze nr. 59 (curtea blocului), mun. Cahul
Budget: 303740.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lucrări de amenajare (cu pavaj )str. Pr. Republicii – str. M. Viteazul (XXL-autogara), mun. Cahul
Budget: 755760.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Lucrări de amenajare (cu pavaj ) str. M. Viteazul nr. 9 – nr. 11 (curtea blocului), mun. Cahul
Budget: 322380.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
ds_lucrari (2).semnat (4).pdf
ds_lucrari (2).semnat (4).pdf
Bidding Documents
-documentația standard privind achizitiile de lucrări
13.04.22 10:34
anunt nou.semnat (7).pdf
anunt nou.semnat (7).pdf
Bidding Documents
-anunt de participare
13.04.22 10:34
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.ştefan cel mare, 114-118.semnat.pdf
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.ştefan cel mare, 114-118.semnat.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini lot 1
13.04.22 10:34
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.m.vitezul, nr.9-11.semnat.pdf
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.m.vitezul, nr.9-11.semnat.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini lot 4
13.04.22 10:34
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.m.frunze, 59.semnat.pdf
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.m.frunze, 59.semnat.pdf
Bidding Documents
- caiet de sarcini lot 2
13.04.22 10:34
amenajare prospect republicii (autogara) f1.semnat.pdf
amenajare prospect republicii (autogara) f1.semnat.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini lot. 3
13.04.22 10:34
Date:
13 Apr 2022, 10:43
Question's name:
ISO 45001
Question:
Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punc pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici.
Answer (14 Apr 2022, 09:49):
Certificatele ISO vor fi prezentate în cazul în care OE le detine. Ele nu sunt incluse la cerintele de calificare, dar ca si criteriu de evaluare.
Date:
14 Apr 2022, 08:19
Question's name:
Loturi
Question:
De ce ati impartit obiectul pe loturi daca oricum obligati antreprenorii sa participe la toate loturile?
Answer (14 Apr 2022, 09:44):
Pentru ca sunt obiecte diferite
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK