1
Enquiry period
with 06.04.2022 13:57
to 19.04.2022 13:00
2
Bidding period
with 19.04.2022 13:00
to 05.05.2022 13:30
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 31 000 MDL
Period of clarifications: 6 Apr 2022, 13:57 - 19 Apr 2022, 13:00
Submission of proposals: 19 Apr 2022, 13:00 - 5 May 2022, 13:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lotul 23 Filtru de celuloză, steril, Whatman (Cellulose Nitrate Membrane Sterile Filter with Grid), 40-47mm în diametru, 0.45 Micron ambalate câte una, separat.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
The contact person
Full name
Curea Cristina
Contact phone
078913550
Purchase data
Date created
6 Apr 2022, 13:13
Date modified
11 Apr 2022, 18:47
Estimated value (without VAT)
31 000 MDL
Achizitii.md ID
21054586
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Contract period
9 May 2022 13:16 - 31 Dec 2022 13:54
List of positions
1)
Title
Lotul 23 Filtru de celuloză, steril, Whatman (Cellulose Nitrate Membrane Sterile Filter with Grid), 40-47mm în diametru, 0.45 Micron ambalate câte una, separat. CPV: 33600000-6 - Pharmaceutical products
Quantity: 500.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-
6.04.22 13:57
caiet de sarcini parafarmaceutice 2022 (1).docx
Bidding Documents
-
6.04.22 13:57
duae articole parafarmaceutice.docx
Bidding Documents
-
6.04.22 13:57
documentatia standart articole parafarmaceutice.docx
Bidding Documents
-
6.04.22 13:57

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Sanmedico

Normalized price: 30 000 MDL
Status: Winner
Reason: PROCES-VERBAL Nr. 34 al şedinţei grupului de lucru pentru achiziţii al IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie privind evaluarea ofertelor de prețuri depuse în cadrul procedurii de valoare mică privind achiziționarea: Aparate de aer conditionat conform necesităților pentru anul 2022 (repetat). Cod CPV: 31600000-2 “07” iunie 2022 Mun.Chișinău, str. Ștefan cel Mare 190 Au fost prezenţi la şedinţă: Igor Cospormac – președinte al grupului de lucru, vicedirector al IMSP SCTO. Darii Irina - membru, asistent medical sef al IMSP SCTO. Vitalie Chilaru –membru, administrator gospodărie al IMSP SCTO. Pereverzeva Tatiana- membru, economist al IMSP SCTO Micușa Angela- membru, șef secție Fiziokinetoterapiei si Recuperare medicală. Gavriliuc Maria- membru, asistentă dieticiană al IMSP SCTO ORDINEA DE ZI: În cadrul ședinței, grupul de lucru au examinat nota de serviciu privind achiziționarea în regim de urgență aparatelor de aer conditionat. În nota de serviciu nr. 01-13/855 din 02.06.2022 se solicită de a fi achiziționat un aparat în secția ,,Fiziokinetoterapiei si Recuperare medicală,, pentru menținerea temperaturii și umedității adecvate a încăperii, cu scop de respectarea normelor sanitare și epidemiologice ale sălii nr. 2 în perioda caniculară. La fel și blocul alimentar ne informează că climatizatorul care este instalat nu face față, având capacitatea de răcire pentru 18-20 m2 dar nicidecum pentru 140 m2, temperaturiile pe timp de vară pot să ajungă până la 50 grade. Grupul de lucru a decis de a fi achiziționat două aparate de aer conddiționat și plasare unui anunț pe saitul instituției privind necesitățiile instituției în regim de urgență. S-A EXAMINAT: Membrii Grupului de Lucru pentru achiziții publice al IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie au examinat minuțios ofertele comerciale prezentate de către operatorii economici participanti în cadrul cadrul procedure achizitii de valoare mica și corespunderea cerințelor conform condițiilor expuse în caietul de sarcini. În urma anunțului publicat pe saitul instituției au fost depuse următoarele oferte comerciale din partea următorilor operatori economici: 1) Operatorul economic SRL ,,Climatsistem,, a propus oferta de preț la suma totală 42680.00 Lei fără TVA Operatorul economic a prezentat urmatoarele documente documentele necesare. Documente obligatorii prezentate de catre operatorii participanti: Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale din țara în care ofertantul este stabilit, Certificat de atribuire a contului bancar, Cerere de participare, Declaratia privind valabilitatea ofertei, Propunerea tehnică, Propunerea financiară, Date despre participant. La Procesul verbal se anexează: a) Oferta de preț prezentata de către operatorul economic; b) Evaluarea ofertei de prețuri privind achiziționarea bunurilor: Aparate de aer cndiționat conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2022 după criteriul cel mai mic preț fără TVA pe lot. S-A DECIS: Grupul de lucu pentru achiziții publice al IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie au decis de a desemna cîștigătorii următorii operatori economici: • Operatorul economic: SRL ,,Climatsistem,, cu valoarea contractuală 51216.00 Lei cu TVA Semnăturile Membrilor Grupului de lucru: Igor Cospormac – Darii Irina - Vitalie Chilaru – Pereverzeva Tatiana- Micușa Angela- Gavriliuc Maria - PROCES-VERBAL Nr. 34 al şedinţei grupului de lucru pentru achiziţii al IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie privind evaluarea ofertelor de prețuri depuse în cadrul procedurii de valoare mică privind achiziționarea: Aparate de aer conditionat conform necesităților pentru anul 2022 (repetat). Cod CPV: 31600000-2 “07” iunie 2022 Mun.Chișinău, str. Ștefan cel Mare 190 Au fost prezenţi la şedinţă: Igor Cospormac – președinte al grupului de lucru, vicedirector al IMSP SCTO. Darii Irina - membru, asistent medical sef al IMSP SCTO. Vitalie Chilaru –membru, administrator gospodărie al IMSP SCTO. Pereverzeva Tatiana- membru, economist al IMSP SCTO Micușa Angela- membru, șef secție Fiziokinetoterapiei si Recuperare medicală. Gavriliuc Maria- membru, asistentă dieticiană al IMSP SCTO ORDINEA DE ZI: În cadrul ședinței, grupul de lucru au examinat nota de serviciu privind achiziționarea în regim de urgență aparatelor de aer conditionat. În nota de serviciu nr. 01-13/855 din 02.06.2022 se solicită de a fi achiziționat un aparat în secția ,,Fiziokinetoterapiei si Recuperare medicală,, pentru menținerea temperaturii și umedității adecvate a încăperii, cu scop de respectarea normelor sanitare și epidemiologice ale sălii nr. 2 în perioda caniculară. La fel și blocul alimentar ne informează că climatizatorul care este instalat nu face față, având capacitatea de răcire pentru 18-20 m2 dar nicidecum pentru 140 m2, temperaturiile pe timp de vară pot să ajungă până la 50 grade. Grupul de lucru a decis de a fi achiziționat două aparate de aer conddiționat și plasare unui anunț pe saitul instituției privind necesitățiile instituției în regim de urgență. S-A EXAMINAT: Membrii Grupului de Lucru pentru achiziții publice al IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie au examinat minuțios ofertele comerciale prezentate de către operatorii economici participanti în cadrul cadrul procedure achizitii de valoare mica și corespunderea cerințelor conform condițiilor expuse în caietul de sarcini. În urma anunțului publicat pe saitul instituției au fost depuse următoarele oferte comerciale din partea următorilor operatori economici: 1) Operatorul economic SRL ,,Climatsistem,, a propus oferta de preț la suma totală 42680.00 Lei fără TVA Operatorul economic a prezentat urmatoarele documente documentele necesare. Documente obligatorii prezentate de catre operatorii participanti: Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale din țara în care ofertantul este stabilit, Certificat de atribuire a contului bancar, Cerere de participare, Declaratia privind valabilitatea ofertei, Propunerea tehnică, Propunerea financiară, Date despre participant. La Procesul verbal se anexează: a) Oferta de preț prezentata de către operatorul economic; b) Evaluarea ofertei de prețuri privind achiziționarea bunurilor: Aparate de aer cndiționat conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2022 după criteriul cel mai mic preț fără TVA pe lot. S-A DECIS: Grupul de lucu pentru achiziții publice al IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie au decis de a desemna cîștigătorii următorii operatori economici: • Operatorul economic: SRL ,,Climatsistem,, cu valoarea contractuală 51216.00 Lei cu TVA Semnăturile Membrilor Grupului de lucru: Igor Cospormac – Darii Irina - Vitalie Chilaru – Pereverzeva Tatiana- Micușa Angela- Gavriliuc Maria - oferta corespunde
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications