1
Enquiry period
with 06.04.2022 09:46
to 13.04.2022 13:34
2
Bidding period
with 13.04.2022 13:34
to 16.04.2022 13:34
3
Auction
with 18.04.2022 15:00
to 18.04.2022 15:18
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 225 000 MDL
Period of clarifications: 6 Apr 2022, 9:46 - 13 Apr 2022, 13:34
Submission of proposals: 13 Apr 2022, 13:34 - 16 Apr 2022, 13:34

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina Cotet
Contact phone
37367497697
Purchase data
Date created
6 Apr 2022, 9:46
Date modified
11 Apr 2022, 9:14
Achizitii.md ID
21054559
CPV
66500000-5 - Servicii de asigurare şi de pensie
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
declaratie operator economic.docx
Bidding Documents
-
6.04.22 09:46
anexa nr. 2 formularul ofertei.docx
Bidding Documents
-
6.04.22 09:46
anexa nr.12 experienta.docx
Bidding Documents
-
6.04.22 09:46
invitatia de participare si anexele v2.pdf invitatia de participare si anexele v2.pdf
Bidding Documents
-
7.04.22 13:42
Date:
11 Apr 2022, 09:14
Question's name:
Suma asigurata
Question:
Buna ziua, Rog sa specificati suma asigurata pe fiecare risc asigurat Multumesc
Answer (11 Apr 2022, 13:34):
Buna ziua, Suma asigurată 40 000,00 lei/pers. pentru toate riscurile. (A se vedea invitatia de participare si anexele v2.pdf încarcata la 07.04.22 ora 13:42).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.