1
Enquiry period
with 01.04.2022 16:52
to 07.04.2022 10:00
2
Bidding period
with 07.04.2022 10:00
to 14.04.2022 10:00
3
Auction
15.04.2022 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 222 201 MDL
Period of clarifications: 1 Apr 2022, 16:52 - 7 Apr 2022, 10:00
Submission of proposals: 7 Apr 2022, 10:00 - 14 Apr 2022, 10:00
Auction start date: 15 Apr 2022, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform cerințelor tehnice indicate în Anexa la Anunțul de participare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Galina Uzun
Contact phone
022-50-48-37
Purchase data
Date created
1 Apr 2022, 16:43
Date modified
2 Apr 2022, 12:14
Estimated value (without VAT)
222 201 MDL
The minimum downward of the price
2 222,01 MDL
Achizitii.md ID
21054397
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
21 Apr 2022 16:50 - 30 Dec 2022 16:50
List of positions
1)
Title
Servicii de deservire și extindere a garanției sistemului de stocare a datelor HP 3PAR CPV: 50312300-8 - Maintenance and repair of data network equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexa la anuntul de participare.signed.pdf anexa la anuntul de participare.signed.pdf
Technical Specifications
Anexa la Anunţul de participare.pdf
1.04.22 16:52
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
1.04.22 16:52
duae.docx
Bidding Documents
DUAE.word
1.04.22 16:52
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE.pdf
1.04.22 16:52
declaratie.doc
Bidding Documents
Declaraţie.word
1.04.22 16:52
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
Anexe la Documentaţia standard.word
1.04.22 16:52
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Bidding Documents
Declaraţie.pdf
1.04.22 16:52
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Anexe la Documentaţia standard.pdf
1.04.22 16:52
anexa la anuntul de participare.docx
Technical Specifications
Anexa la Anunţul de participare.word
1.04.22 16:52

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

S&T Mold

Normalized price: 288 100 MDL
Status: Winner
Reason: Conform deciziei Grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Servicii de deservire și extindere a garanției sistemului de stocare a datelor HP 3PAR
Date:
2 Apr 2022, 12:14
Question's name:
HPE 3PAR StoreServ 7000 and 7000c Storage Systems: End of Support Life 31/10/2022
Question:
Buna ziua conform documentului SUPPORT ALERTS - CUSTOMER NOTICE Document ID: a00008513en_us "HPE 3PAR StoreServ 7000 and 7000c Storage Systems - End of Life Announcement" (https://support.hpe.com/hpesc/public/docDisplay?docId=a00008513en_us) HPE nu va presta suportul sistemului de stocare a datelor HPE 3PAR 7400 după data de 31/10/2022. În acest context, solicităm respectuos să ne confirmați dacă la ssisteme de stocare a datelor HPE 3PAR 7400 e posibilă prelungirea garanției până la data de 31/10/2022, iar acest lucru nu va fi considerat o nerespectare a cerințelor declarate.
Answer (4 Apr 2022, 14:31):
În anunțul de participare s-a ținut cont de termenul limită End of Service/Support Life (EOSL) - 31/10/2022 specificat de către producătorul echipamentului pentru care este preconizată achiziția serviciilor de deservire și extindere a garanției, astfel conform pct. 13 "Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați" din Anunţul de participare: serviciile vor fi prestate pentru perioada de 01.05.2022 – 31.10.2022, conform cerințelor tehnice indicate în Anexa la Anunțul de participare.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications