Select the type of procedure
Commercial procurement
21054356
1
Enquiry period
with
01.04.2022 14:31
to 14.04.2022 10:30
to 14.04.2022 10:30
2
Bidding period
with
14.04.2022 10:30
to 22.04.2022 10:30
to 22.04.2022 10:30
3
Auction
with
26.04.2022 14:00
to 26.04.2022 15:09
to 26.04.2022 15:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
3 572 414,87 MDL
Period of clarifications:
1 Apr 2022, 14:31 - 14 Apr 2022, 10:30
Submission of proposals:
14 Apr 2022, 10:30 - 22 Apr 2022, 10:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație și întreținere a unor străzi din or. Sîngerei și s. Vrănești
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, str. Independentei, 124
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
1 Apr 2022, 14:31
Date modified
2 Apr 2022, 10:31
Achizitii.md ID
21054356
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de întreținere str. A.Hajdeu, str. A.Plămădeală
Budget: 644183.54 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lucrări de reparație în variantă albă str. Anton Cehov, Victor Crăsescu, stradela Prieteniei, str. Independenței, nr.73, accese satul Vrănești
Budget: 720056.9 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lucrări de reparație în variantă albă str. M.Dragan, Grigore Adam, Constantin Stere
Budget: 744058.8 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.semnat (1) (1).pdf
anunt de participare.semnat (1) (1).pdf
Bidding Documents
-
1.04.22 14:31
formular standart drumuri.semnat.pdf
formular standart drumuri.semnat.pdf
Bidding Documents
-
1.04.22 14:31
document standart_lucrari drumuri.semnat.pdf
document standart_lucrari drumuri.semnat.pdf
Bidding Documents
-
1.04.22 14:31
Date:
2 Apr 2022, 10:31
Question's name:
valabilitatea contractului
Question:
12. Termenii și condițiile de prestare/executare solicitați: Termenul de executare a
lucrărilor _5 (cinci) luni de la semnarea contractului.
13. Termenul de valabilitate a contractului:_30.06.2023.
De ce contractul este valabil pina 2023 daca lucrarile trebue executate in 5 luni ?
Answer (4 Apr 2022, 09:53):
Termenul de executare a lucrărilor nu pot să dureze cît valabilitatea contractului. Valabilitatea contractului îi mai mare deoarece sînt condiții contractuale de achitare.
Date:
12 Apr 2022, 16:08
Question's name:
conditiile achitarii
Question:
Daca valabilitatea contractului este pina la 30.06.2023, cum va fi facuta achitatrea, va fi pe etape pina in iunie 2023 ?
Answer (13 Apr 2022, 11:36):
Achitarea se va efectua în baza lucrărilor îndeplinite conform facturii și procesului verbal de executare a lucrărilor.
Date:
13 Apr 2022, 15:07
Question's name:
Conditiile achitarii
Question:
In cit timp se va face achitatrea lucrarilor dupa finalizarea acestora? Pe parcursul carui an daca valabilitatea contractului este pina in anul 2023?
Answer (14 Apr 2022, 09:13):
Achitările vor fi efectuate în termen de 15 zile, în baza facturii fiscale și proceselor verbale de recepție a lucrărilor executate, semnate și acceptate de către Beneficiar.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK