Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
31.03.2022 10:16
to 11.04.2022 10:00
to 11.04.2022 10:00
2
Bidding period
with
11.04.2022 10:00
to 21.04.2022 10:00
to 21.04.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 464 042 MDL
Period of clarifications:
31 Mar 2022, 10:16 - 11 Apr 2022, 10:00
Submission of proposals:
11 Apr 2022, 10:00 - 21 Apr 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de schimbare a ascensoarelor
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
31 Mar 2022, 10:16
Date modified
6 Apr 2022, 11:39
Achizitii.md ID
21054243
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de schimbare a ascensorului din edificiul administrativ
Budget: 789150.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lucrări de schimbare a ascensorului de la Direcția Medicală
Budget: 674892.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
6 Apr 2022, 11:39
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Analizând caietul de sarcini pentru schimbul ascensoarelor constatăm că lipsesc lucrările de reglare-demarare. Potrivit Legii nr.116/2012 fără lucrările menționate ascensoarele date nu pot fi date în exploatare. Solicităm revizuirea caietului de sarcini.
Answer (11 Apr 2022, 09:47):
Devizul estimativ, caietul de sarcini a fost elaborat conform CPL 01.01-2012 si verificat conform regulamentului in vigoare, depuneti oferta conform caietului de sarcini.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK