1
Enquiry period
with 30.03.2022 16:25
to 06.04.2022 11:30
2
Bidding period
with 06.04.2022 11:30
to 15.04.2022 11:30
3
Auction
with 18.04.2022 15:18
to 18.04.2022 15:37
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 94 333,33 MDL
Period of clarifications: 30 Mar 2022, 16:25 - 6 Apr 2022, 11:30
Submission of proposals: 6 Apr 2022, 11:30 - 15 Apr 2022, 11:30
Auction start date: 18 Apr 2022, 15:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Consumabile adiționale pentru imprimante, cartușe
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Demian
Contact phone
061115598
Purchase data
Date created
30 Mar 2022, 16:14
Date modified
30 Mar 2022, 16:25
Estimated value (without VAT)
94 333,33 MDL
The minimum downward of the price
943,33 MDL
Achizitii.md ID
21054211
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Contract period
22 Apr 2022 16:22 - 31 Dec 2022 16:22
List of positions
1)
Title
Consumabile adiționale pentru imprimanta alb/negru, cartușe CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Consumabile adiționale pentru imprimanta color, cartușe CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 8.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
Cartușe cu toner (consumabile pentru imprimantă) CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 6.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
30.03.22 16:25
documentatia standard.docx
Bidding Documents
Documentatia Standard-word
30.03.22 16:25
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
30.03.22 16:25
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentatia Standard-pdf
30.03.22 16:25

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

TRIOMAC SRL

Normalized price: 77 099,50 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Vă comunicăm că, urmare a derulării procedurii de achiziții Cererea Ofertelor de Prețuri nr. ocds-b3wdp1-MD-1648646060026, demarată la data de 30.03.2022, privind achiziționarea echipamentelor și accesoriilor pentru computere, grupul de lucru pentru achiziţii al Consiliului Superior al Procurorilor a desemnat câștigător operatorul economic S.C. Triomac S.R.L., ce ține de oferta prezentată pentru lotul 2 (obligație prescrisă de art.31 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, cu privire la informarea ofertanților). Totodată, ținem să vă aducem la cunoștință că oferta prezentată pentru lotul 1 a fost descalificată în conformitate cu art.69 alin.(6) lit.a) din Legea nr.131/2015, ce presupune că oferta înaintată este conformă, prin urmare admisibilă, însă nu îndeplinește cerința de calificare și selecție formulată de partea contractantă - prețul cel mai scăzut și corespunderea cerințelor tehnice. În rezultatul selecției ofertelor înaintate pentru lotul 1, grupul de lucru pentru achiziţii al Consiliului Superior al Procurorilor a desemnat câștigător, prin decizia de atribuire, operatorul economic BTS PRO S.R.L. În contextul celor expuse, solicităm prezența factorilor de decizie din cadrul entității dvs., la data de 03.05.2022 în vederea încheierii contractului de achiziție pentru lotul 2, cu Consiliul Superior al Procurorilor.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

PRINTERRA SHOP SRL

Normalized price: 77 100 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 77 166,20 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Venomnet-Lux

Normalized price: 97 500 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications