Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
29.03.2022 17:06
to 30.03.2022 18:00
to 30.03.2022 18:00
2
Bidding period
with
30.03.2022 18:00
to 12.04.2022 08:30
to 12.04.2022 08:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
60 000 MDL
Period of clarifications:
29 Mar 2022, 17:06 - 30 Mar 2022, 18:00
Submission of proposals:
30 Mar 2022, 18:00 - 12 Apr 2022, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Bunurile urmează a fi livrate în termen de maxim 5 zile de la data primirii comenzii, din contul Vînzătorului, cheltuielile fiind incluse în oferta de preț (DDP, INCOTERMS 2013), cantitatea livrată va corespunde comenzii şi mostrelor prezentate la deschiderea ofertei, comenzile se vor emite conform necesităților reale. Plata se va efectua pentru fiecare comandă, prin transfer în contul de decontare al Vînzătorului în termen de 30 de zile din data recepționării facturii fiscale, conform comenzii.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Mar 2022, 17:06
Date modified
29 Mar 2022, 17:06
Achizitii.md ID
21054127
MTender ID
CPV
31600000-2 - Echipament electric
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț de participare - semnat.pdf
anunț de participare - semnat.pdf
Bidding Documents
ANUNȚ DE PARTICIPARE
29.03.22 17:06
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK