Public procurement
21054092
Lucrări de reparație capitala la Grădinița nr.71
1
Enquiry period
with 29.03.2022 13:35
to 08.04.2022 14:00
to 08.04.2022 14:00
2
Bidding period
with 08.04.2022 14:00
to 12.04.2022 13:00
to 12.04.2022 13:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
337 107,36 MDL
Period of clarifications:
29 Mar 2022, 13:35 - 8 Apr 2022, 14:00
Submission of proposals:
8 Apr 2022, 14:00 - 12 Apr 2022, 13:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietele de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017; -utilizarea de materiale de construcție cu impact redus asupra mediului. d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului și primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017; -utilizarea de materiale de construcție cu impact redus asupra mediului. d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului și primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Mar 2022, 13:25
Date modified
29 Mar 2022, 13:35
Estimated value (without VAT)
337 107,36 MDL
Achizitii.md ID
21054092
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
14 Apr 2022 13:31 - 30 Dec 2023 13:34
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație capitala la Grădinița nr.71
CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
DATACONS SERVICE
Normalized price:
183 853,29 MDL
Status:
Cancelled
Other grounds for rejecting the offer
27.04.22 11:48
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
nota informativă pentru oe.pdf
ID: 4730cbfe-913c-4464-bf73-7f910193cbad
Details of cancellation
13.04.22 16:47
scrisoare de înștiințare 01-15-189 din 27.04.2022.pdf
ID: 871cd650-0b66-49ed-bda8-6e5723b9ebe3
Evaluation Reports
27.04.22 11:48
Documents provided with the proposal
Qualification documents
Date of download:
12.04.22 09:02
Opening date:
13.04.22 16:46
Qualification documents
Date of download:
12.04.22 09:02
Opening date:
13.04.22 16:46
Qualification documents
Date of download:
12.04.22 09:02
Opening date:
13.04.22 16:46
Qualification documents
Date of download:
12.04.22 09:02
Opening date:
13.04.22 16:46
Qualification documents
Date of download:
12.04.22 09:02
Opening date:
13.04.22 16:46
Qualification documents
Date of download:
12.04.22 09:02
Opening date:
13.04.22 16:46
Qualification documents
Date of download:
12.04.22 09:02
Opening date:
13.04.22 16:46
Qualification documents
Date of download:
12.04.22 09:02
Opening date:
13.04.22 16:46
Qualification documents
Date of download:
12.04.22 09:02
Opening date:
13.04.22 16:46
2
Participant(s) name(s):
SRL Anreal Cons
Normalized price:
201 203,90 MDL
Status:
Winner
corespunde cerințelor de calificare
27.04.22 11:49
Reason: corespunde cerințelor de calificare
Qualification documents
scrisoare de înștiințare 01-15-189 din 27.04.2022.pdf
scrisoare de înștiințare 01-15-189 din 27.04.2022.pdf
ID: b1c7eb49-ae4b-439c-a746-849e3a32dbba
Winning Bid
27.04.22 11:49
Documents provided with the proposal
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 16:34
Opening date:
15.04.22 14:10
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 16:33
Opening date:
15.04.22 14:10
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 16:34
Opening date:
15.04.22 14:10
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 16:34
Opening date:
15.04.22 14:10
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 16:33
Opening date:
15.04.22 14:10
certificat 23.04.2022.semnat.pdf
certificat 23.04.2022.semnat.pdf
ID: a3024efd-8996-411d-865f-fd93295bbfe5
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 16:34
Opening date:
15.04.22 14:10
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 16:33
Opening date:
15.04.22 14:10
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 16:34
Opening date:
15.04.22 14:10
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 16:34
Opening date:
15.04.22 14:10
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK