Select the type of procedure
Commercial procurement
21054073
1
Enquiry period
with
29.03.2022 10:24
to 06.04.2022 17:13
to 06.04.2022 17:13
2
Bidding period
with
06.04.2022 17:13
to 09.04.2022 17:13
to 09.04.2022 17:13
3
Auction
with
11.04.2022 15:00
to 11.04.2022 15:32
to 11.04.2022 15:32
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 742 319,08 MDL
Period of clarifications:
29 Mar 2022, 10:24 - 6 Apr 2022, 17:13
Submission of proposals:
6 Apr 2022, 17:13 - 9 Apr 2022, 17:13
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
lucrări de reparație a unei porțiuni a străzii centinarului din satul Cojușna, raionul Strășeni, conform caietului de sarcini
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3715, MOLDOVA, Străşeni, s.Cojuşna, st.Mihai Viteazul 225
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Mar 2022, 10:24
Date modified
4 Apr 2022, 17:13
Achizitii.md ID
21054073
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - lucrări de reparație a unei porțiuni a străzii Centinarului din satul Cojușna, raionul Strășeni
Budget: 1742319.08 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 (1).semnat.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 (1).semnat.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
29.03.22 10:24
caietul de sarcini centinarului.semnat (1).pdf
caietul de sarcini centinarului.semnat (1).pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini
29.03.22 10:24
duae_ro_0 (1) modificat (2).semnat.pdf
duae_ro_0 (1) modificat (2).semnat.pdf
Bidding Documents
DUAE
29.03.22 10:24
ds_lucrari (5) (1).semnat.pdf
ds_lucrari (5) (1).semnat.pdf
Bidding Documents
Documentatia standart
29.03.22 10:24
s. cojusna - str. centinarilor — catalog (2).semnat.pdf
s. cojusna - str. centinarilor — catalog (2).semnat.pdf
Bidding Documents
Catalog
4.04.22 17:13
Date:
29 Mar 2022, 11:52
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Concretizati va rog referitor la raportul financiar 2021, anul nu este inchis si raportul nu este format, termenul de prezentare este pina la 31 mai.
Answer (29 Mar 2022, 12:19):
Buna ziua, în cazul în care nu aveti raportul financiar pregatit pentru anul 2021, îl prezentati pe acel din 2020.
Date:
29 Mar 2022, 17:37
Question's name:
CAIET
Question:
În conformiatate cu anexa nr. 23 din documentația standart nr. 69 din 7 mai 2021 Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare). PS: Este posibil să va conformați cerințelor legale?
Answer (30 Mar 2022, 11:24):
Buna ziua, a se vedea prevederile pct. 54 alin. 1 lit. b, Documentația standart.
Date:
30 Mar 2022, 10:53
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (30 Mar 2022, 11:25):
Primăria Cojușna, c.f. 1010601000025 Ministrul Finanțelor-Trezoreria de Stat MD80TRPCDD518410A01549AA
Date:
31 Mar 2022, 09:57
Question's name:
Raspuns
Question:
Pct.54 alin1 lit b) documentația de deviz (formularele 3, 5 și 7 corespunzător CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii), conform
Formularului de deviz nr. 1, din anexa nr. 23, lista cu cantitățile de lucrări.
Reesind din clarificarea dvs este clar ca trebuie sa va conforma-ti normelor legale la elaborarea ofertei avem nevoie de formularul de deviz nr.1
Answer (31 Mar 2022, 10:22):
Buna ziua, a se vedea caietul de sarcibni anexat
Date:
31 Mar 2022, 14:30
Question's name:
Repetat
Question:
Pct.54 alin1 lit b) documentația de deviz (formularele 3, 5 și 7 corespunzător CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii), conform Formularului de deviz nr. 1, din anexa nr. 23, lista cu cantitățile de lucrări. Reesind din clarificarea dvs este clar ca trebuie sa va conforma-ti normelor legale la elaborarea ofertei avem nevoie de formularul de deviz nr.1
Answer (31 Mar 2022, 15:32):
Buna ziua, a se vedea caietul de sarcibni anexat
Date:
1 Apr 2022, 16:03
Question's name:
Clarificare
Question:
Conformați-vă cerintelor legale. Publicați Formularul de deviz nr. 1, din anexa nr. 23, lista cu cantitățile de lucrări descifrat este obligatoriu.
Answer (4 Apr 2022, 13:52):
Buna ziua, a se vedea actele anexate
Date:
4 Apr 2022, 14:20
Question's name:
Clarificări
Question:
Stimată autoritate contractantă sper ca de aceaste data să ajunga la urechile dvs solicitarea noastră legală.
Prin ordinul nr.69 din 7.05.2021 a Ministrului finanțelor a fost aprobată documentația standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări.Conform punctului 2 din respectivul ordin sunt aprobate și anexele. La pct.23 este Caiet de sarcini. Formularul de deviz nr.1 – lista cu cantitățile de lucrări (anexa nr. 23); document obligatoriu pentru autoritatea contractantă. Dar conform anunțului de participare publicat de dvs la pct.12 se solicită de la agenții economici prezentarea Anexa 23 OBLIGATORIU. Atunci cum putem noi prezenta obligatoriu actele care sunt obligatorii pentru DVS. Notă din anexa nr.23 ,,Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare),, Cred că de această data am fost suficient de explicit.Vă mulțumim anticipat.
Answer (4 Apr 2022, 17:01):
Buna ziua, a s3e vedea actele anexate ulterior
Date:
6 Apr 2022, 14:20
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Conform anuntului de participare la punctul 18 se solicita ,,Declaratie beneficiar efectiv,, OBLIGATORIU dar conform ordinului ministerului finantelor nr. 145 din 24.11.2020 punctului 2 spune urmatoarele ,,2. În termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul/ofertantul asociat desemnat câștigător va prezenta Declarația autorității contractante și Agenției Achiziții Publice ,, Modifica-ti anuntul de participare
Answer (6 Apr 2022, 16:19):
Buna ziua, toate actele solicitate a fi prezentate conform anuntului de participare,.
Date:
6 Apr 2022, 16:37
Question's name:
Clarificări
Question:
În baza căror standarde trebuie sa prezentăm certificate de calitate a instrumentelor utilizate la efectuarea lucrărilor?
Answer (6 Apr 2022, 16:41):
Buna ziua, conform Legii Achizitiilor Publice si actelor anexate, inclusiv documentatia standart
Date:
6 Apr 2022, 16:38
Question's name:
Conform anunțului de participare
Question:
Conform legii achizițiilor publice LP 131 sunteți obligați să raspundeți la solicitarea antreprenorilor fără ambiguități, fapt care solicitați acte nerelevante procedurii de achiziții sus menționate (declarație privind beneficiarul efectiv obligatoriu).
Answer (6 Apr 2022, 16:40):
este o solicitare a autoritatii, rugam sa va conformati
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK