Public procurement
21053951
Lotul 1 Prestarea serviciilor publice
1
Enquiry period
with 25.03.2022 15:58
to 04.04.2022 12:00
to 04.04.2022 12:00
2
Bidding period
with 04.04.2022 12:00
to 15.04.2022 12:00
to 15.04.2022 12:00
3
Auction
18.04.2022 11:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
50 400 MDL
Period of clarifications:
25 Mar 2022, 15:58 - 4 Apr 2022, 12:00
Submission of proposals:
4 Apr 2022, 12:00 - 15 Apr 2022, 12:00
Auction start date:
18 Apr 2022, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Prestarea serviciilor publice
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Conceptul de servicii publice;
- Tipologia serviciilor publice și organizarea acestora;
- Managementul calității serviciilor publice: Metode și tehnici utilizate în prestarea serviciilor publice de calitate; Îmbunătățirea calității prestării serviciilor publice; Aspecte privind cadrul normativ și institutional în vederea prestării serviciilor publice de calitate.
- Metodele moderne de prestare a serviciilor publice, bunele practici naționale și europene, inclusiv prin lărgirea aplicării Tehnologiilor Informaționale în prestarea serviciilor publice.
- Normele, standardele de interacțiune cu clienții.
- Comunicarea cu clienții. Comportamentul cu beneficiarii deserviți.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/ execuție anteranaţi în prestarea serviciilor către cetăţeni şi alte persoane
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
267 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2022 – 5 grupe (147 participanţi).
Semestrul II, 2022 – 4 grupe (120 participanţi).
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova;
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Prestarea serviciilor publice
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Conceptul de servicii publice;
- Tipologia serviciilor publice și organizarea acestora;
- Managementul calității serviciilor publice: Metode și tehnici utilizate în prestarea serviciilor publice de calitate; Îmbunătățirea calității prestării serviciilor publice; Aspecte privind cadrul normativ și institutional în vederea prestării serviciilor publice de calitate.
- Metodele moderne de prestare a serviciilor publice, bunele practici naționale și europene, inclusiv prin lărgirea aplicării Tehnologiilor Informaționale în prestarea serviciilor publice.
- Normele, standardele de interacțiune cu clienții.
- Comunicarea cu clienții. Comportamentul cu beneficiarii deserviți.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/ execuție anteranaţi în prestarea serviciilor către cetăţeni şi alte persoane
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
267 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2022 – 5 grupe (147 participanţi).
Semestrul II, 2022 – 4 grupe (120 participanţi).
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova;
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
30 Mar 2022, 16:12
Estimated value (without VAT)
50 400 MDL
The minimum downward of the price
500 MDL
Achizitii.md ID
21053951
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Contract period
18 Apr 2022 03:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Technical Specifications
Documentația Standard format Word
25.03.22 15:58
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Anunț de participare
25.03.22 15:58
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Caiet de Sarcini
25.03.22 15:58
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard
25.03.22 15:58
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Anunț de participare actualizat
30.03.22 16:12
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard actualizată
30.03.22 16:12
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Caiet de sarcini actualizat
30.03.22 16:12
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Academia de Administrare Publica
Normalized price:
49 500 MDL
Status:
Cancelled
Conform Deciziei grupului de lucu
20.06.22 10:06
Reason: Conform Deciziei grupului de lucu
Qualification documents
decizia-de-atribuirenr14instruireapersonalului2022cnassemnatsemnsemnatsemnat.pdf
ID: c062c99c-e7ff-4548-a406-004971c4f6bb
Award Notification
20.06.22 10:06
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
15.04.22 09:44
Opening date:
18.04.22 13:42
Eligibility documents
Date of download:
15.04.22 09:46
Opening date:
18.04.22 13:42
Documents of submission
Date of download:
15.04.22 09:43
Opening date:
18.04.22 13:42
Eligibility documents
Date of download:
15.04.22 10:18
Opening date:
18.04.22 13:42
Documents of submission
Date of download:
15.04.22 09:44
Opening date:
18.04.22 13:42
anexa nr. 9 - garantie bancara.pdf
anexa nr. 9 - garantie bancara.pdf
ID: e1860fa3-ad5f-4b87-b6cd-d317443becd9
Documents of submission
Date of download:
15.04.22 09:43
Opening date:
18.04.22 13:42
Documents of submission
Date of download:
15.04.22 09:46
Opening date:
18.04.22 13:42
Qualification documents
Date of download:
15.04.22 09:47
Opening date:
18.04.22 15:32
Qualification documents
Date of download:
15.04.22 09:47
Opening date:
18.04.22 15:32
Qualification documents
Date of download:
15.04.22 09:47
Opening date:
18.04.22 15:32
Qualification documents
Date of download:
15.04.22 09:47
Opening date:
18.04.22 15:32
Qualification documents
Date of download:
15.04.22 09:47
Opening date:
18.04.22 15:32
Qualification documents
Date of download:
15.04.22 09:47
Opening date:
18.04.22 15:32
Qualification documents
Date of download:
15.04.22 09:47
Opening date:
18.04.22 15:32
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK