Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
24.03.2022 10:03
to 08.04.2022 11:00
to 08.04.2022 11:00
2
Bidding period
with
08.04.2022 11:00
to 13.04.2022 11:00
to 13.04.2022 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
14 395 067,26 MDL
Period of clarifications:
24 Mar 2022, 10:03 - 8 Apr 2022, 11:00
Submission of proposals:
8 Apr 2022, 11:00 - 13 Apr 2022, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Obiect aprobat de CNCDRL pentru implementarea proiectului „Valorificarea potențialului turistic al regiunii de centru a Republicii. Moldova (Raioanele Străşeni, Călăraşi, Nisporeni şi Ungheni”.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Mar 2022, 10:03
Date modified
6 Apr 2022, 10:18
Achizitii.md ID
21053799
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reparația capitală a str. Mihai Eminescu, or. Călărași
Budget: 14395067.26 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
9.3. documentatia standart drum călărași.semnat.pdf
9.3. documentatia standart drum călărași.semnat.pdf
Documents history
-
9.3. documentatia standart drum călărași.semnat.pdf
9.3. documentatia standart drum călărași.semnat.pdf
ID: 23bb1d50-45e2-4e1f-b22b-eabbbb3682d2
Bidding Documents
-
8.3. documentatia standart lucrari de constructie_ac călărași_strășeni.semnat.pdf
8.3. documentatia standart lucrari de constructie_ac călărași_strășeni.semnat.pdf
ID: 23bb1d50-45e2-4e1f-b22b-eabbbb3682d2
Bidding Documents
Bidding Documents
- aprobată prin Ordinul MF nr.69 din “07” mai 2021
24.03.22 12:35
9.1. anunt de participare drum călărași.semnat.pdf
9.1. anunt de participare drum călărași.semnat.pdf
Documents history
-
9.1. anunt de participare drum călărași.semnat.pdf
9.1. anunt de participare drum călărași.semnat.pdf
ID: 29595ad6-a550-4135-b3d0-cab973474b34
tenderNotice
-
8.1. anunt de participare ac călărași_strășeni2.semnat.pdf
8.1. anunt de participare ac călărași_strășeni2.semnat.pdf
ID: 29595ad6-a550-4135-b3d0-cab973474b34
tenderNotice
tenderNotice
- Anexa nr. 2 la Documentația standard aprobată prin Ordinul MF nr.69 din “07” mai 2021
24.03.22 12:35
9.2. duae drum călărași.semnat.pdf
9.2. duae drum călărași.semnat.pdf
Documents history
-
9.2. duae drum călărași.semnat.pdf
9.2. duae drum călărași.semnat.pdf
ID: 315ba867-4b1b-4a62-aa9b-037e89627189
Bidding Documents
-
8.2. duae ac călărași_strășeni.semnat.pdf
8.2. duae ac călărași_strășeni.semnat.pdf
ID: 315ba867-4b1b-4a62-aa9b-037e89627189
Bidding Documents
Bidding Documents
- DUAE APROBAT prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr.72 din 11.06.2020
24.03.22 12:35
Date:
24 Mar 2022, 10:33
Question's name:
Documentatia incarcata
Question:
Verificati va rog toate documentele incarcate pe platforma.
Answer (24 Mar 2022, 12:36):
Mulțumesc. Documentele au fost substituite cu cele necesare!
Date:
31 Mar 2022, 11:03
Question's name:
Restituirea garanției de bună execuție a contractului
Question:
Modelul contractului de antrepriză din documentația standart prevede:
Art. 3.6. Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor în cel mult 15 zile. În cazul recepţiei cu obiecţii, garanţia se va restitui în cel mult 15 zile după înlăturarea acestora.
Art. 4.11. Autoritatea contractantă eliberează/restituie garanţia de bună execuţie Antreprenorului după semnarea procesului-verbal de recepţie finală/ procesului-verbal la terminarea lucrărilor în cel mult 15 zile. În cazul recepţiei cu obiecţii, garanţia se va restitui în cel mult 15 zile după înlăturarea acestora.
Potrivit p.155 din HG Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări: Autoritatea contractantă eliberează/restituie garanția de bună execuție a contractului în termen de 15 zile de la data semnării procesului-verbal la terminarea lucrărilor.
Considerăm că în proiectul contractului de antrepriză la p. 4.11 urmează a fi întroduse modificări, prin care se va stabili că returnarea garanției de bună execuție are loc în condițiile dictate de actele normative în vigoare și în corespundere cu p.155 din HG Nr. 638 /2020 (în termen de 15 zile de la data semnării procesului-verbal la terminarea lucrărilor).
Solicităm un răspuns privind cele invocate în context.
Answer (31 Mar 2022, 11:49):
Anexa nr.25 la Documentația standard nr.69 din 07 mai 2021 prevede contractul de antrepriză care la p.4.1., referitor la modalitatea restituirii garanției de bună execuție sunt prevăzute două metode, inclusiv cea invocată de Dvs.. Nu considerăm un impediment că la desemnarea câștigătorului, ulterior la negocierea semnării contractului să ajungem la un consens comun referitor la aceasta cerință - după semnarea procesului-verbal la terminarea lucrărilor.
Date:
5 Apr 2022, 16:33
Question's name:
intrebare
Question:
Buna ziua, Puteti sa extindeti termenul de depunere a ofertelor va rog? Va multumim
Answer (6 Apr 2022, 10:18):
Procedura a fost prelungită până la data de 13.04.2022
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK