1
Enquiry period
with 23.03.2022 16:28
to 29.03.2022 12:00
2
Bidding period
with 29.03.2022 12:00
to 01.04.2022 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 300 000 MDL
Period of clarifications: 23 Mar 2022, 16:28 - 29 Mar 2022, 12:00
Submission of proposals: 29 Mar 2022, 12:00 - 1 Apr 2022, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ: Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina Cotet
Contact phone
37367497697
Purchase data
Date created
23 Mar 2022, 16:28
Date modified
23 Mar 2022, 16:28
Achizitii.md ID
21053791
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anexa nr. 2 formularul ofertei.docx
Bidding Documents
-
23.03.22 16:28
declaratie operator economic.docx
Bidding Documents
-
23.03.22 16:28
anexa nr.1.docx
Bidding Documents
-
23.03.22 16:28
anexa nr.12 experienta.docx
Bidding Documents
-
23.03.22 16:28
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.