1
Enquiry period
with 23.03.2022 16:11
to 29.03.2022 12:00
2
Bidding period
with 29.03.2022 12:00
to 01.04.2022 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 204 166,66 MDL
Period of clarifications: 23 Mar 2022, 16:11 - 29 Mar 2022, 12:00
Submission of proposals: 29 Mar 2022, 12:00 - 1 Apr 2022, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Consumabile și piese pentru imprimante - Repetat

Fara licitatie electronica. Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ: Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina Cotet
Contact phone
37367497697
Purchase data
Date created
23 Mar 2022, 16:11
Date modified
23 Mar 2022, 16:11
Achizitii.md ID
21053790
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anexa nr.1.docx
Bidding Documents
-
23.03.22 16:11
declaratie operator economic.docx
Bidding Documents
-
23.03.22 16:11
anexa nr.12 experienta.docx
Bidding Documents
-
23.03.22 16:11
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.