Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 43 200 MDL
Period of clarifications: 21 Mar 2022, 10:43 - 26 Mar 2022, 15:45
Submission of proposals: 26 Mar 2022, 15:45 - 29 Mar 2022, 16:45
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Rechizite de birou necesre pentru activitatea
Centrului Naţional de Transfuzie a Sângelui pentru anul 2022
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
The contact person
Full name
Beiu Svetlana
Contact phone
022-10-90-70
Purchase data
Date created
21 Mar 2022, 8:33
Date modified
29 Mar 2022, 16:45
Estimated value (without VAT)
43 200 MDL
Achizitii.md ID
21053555
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Contract period
30 Mar 2022 10:41 - 31 Dec 2022 10:41
List of positions
1)
Title
Rechizite de birou CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexa 22,23,8.docx
Bidding Documents
Anexa 22,23,8
21.03.22 10:43
raspuns clarificare 1.pdf raspuns clarificare 1.pdf
Bidding Documents
Răspuns clarificare 1
24.03.22 15:31
răspuns clarificări 2.pdf răspuns clarificări 2.pdf
Bidding Documents
-Răspuns clarificări 2
24.03.22 15:49
raspuns 3.pdf raspuns 3.pdf
Bidding Documents
-Raspun 3
25.03.22 15:45
The history of the auction
View auction
Rechizite de birou
Date:
23 Mar 2022, 07:41
Question's name:
achitatarea
Question:
trezoria din ianuarie nu trasnfera pentru marfa livrata, care este garantia pentru achitarea la timp ?
Answer (23 Mar 2022, 12:01):
Centrul Național de Transfuzie vă comunică că, în urma încheierii unui viitor contract, conform anunțului de participare, achitarea plăților pentru bunurile livrate de furnizor și recepționate de către Cumpărător vor fi efectuate în baza facturii fiscale prezentate de către furnizor, în termen de 20 zile bancare din data recepționării și acceptării acesteia de către cumpărător.
Rechizite de birou
Date:
23 Mar 2022, 14:12
Question's name:
achitarea
Question:
Dvs nu ati raspuns la intrebare, termenul de achitarea este stipulat in contract, doar trrezoria nu respecta termenul, in conditii curente care sunt garantii pentru achitare la termen ?
Answer (24 Mar 2022, 15:51):
Cu referire la întrebarea Dvs, Centrul Național de Transfuzie a Sângelui, ca și în răspunsul nr. 01-18/289 din 23.03.2022 comunică faptul că, în urma încheierii unui viitor contract, va respecta toate obligațiile contractuale, inclusiv să asigure achitarea bunurilor livrate, respectând modalităţile şi termenele indicate în contract. Totodată, ținem să informăm că Trezoreria de Stat nu face parte din procedura de atribuirea a contractului de achiziţie publică de valoare mică privind achiziționarea rechizitelor de birou.
Rechizite de birou
Date:
25 Mar 2022, 13:06
Question's name:
achitaterea
Question:
conturilie Dvs sunt la trezoria si ei executa achitarea, compania noastra s-a chiochnit cu achitarea pentru marfa livrata - contracte au fost de diverite sume (inregistrate si nu la trezoria) - si nici unul nu a fost transferat si nimeni nu rapsunde la intrebarea cind a fa fie deblocat tranferuri
Answer (25 Mar 2022, 15:44):
Cu referire la întrebarea Dvs, Centrul Național de Transfuzie a Sângelui, își menține poziția anterioară exprimată prin răspunsurile nr. 01-18/289 din 23.03.2022 și nr. 01-18/299 din 24.03.2022.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications